כל מה שצריך לדעת על בדק בית

בישראל היום לא מעט אנשים מתקשים לקנות בית חדש ולכן הם פונים לקניית בית יד שנייה. מחירי הבתים רק הולכים ועולים ונדמה שאין סוף לדבר, ולכן קשה מאוד ללא מעט אנשים לבנות בית חדש. כשקונים בית יד שנייה יש כמה דברים שחשוב לבדוק מעבר למחיר שלו כמובן, וחשוב שתעשה את זה חברה חיצונית שמבינה עניין ויודעת איך לעשות את הבדיקות הללו כמו שצריך. חברת בדק בית היא החברה הדרושה ויש כמה דברים שהיא צריכה לבדוק.

אישורים לגבי המבנה

חברת בדק בית צריכה לבדוק לגבי אישורים של המבנה. מה זה אומר? זה אומר שהיא צריכה לוודא שיש את כל האישורים, שאין חריגות בנייה ובכלל, שהכול מאושר ואין שום דבר שיכול לסבך את הדיירים. אם תקנו בית יד שנייה ולא תבררו את זה ותגלה חריגות לאחר מכן, האחריות על זה כבר תהיה שלכם ואתם אלו שתצטרכו להתמודד עם הבעיות הללו.

סביבת הבית

בדיקה של הבית היא לא רק של הבית עצמו אלא של מה שסביב. מה זה אומר? זה אומר שאתם תרצו לדעת מי הם השכנים בבניין ומסביב לו, ואם יש איזה שהוא שכן בעייתי אולי לא תרצו לגור שם… את צריכים לוודא גם שאין שום בעיה מסביב לבית מה שאומר לדוגמא אם הולכים לבנות משהו חדש במשך חודשים רבים או שנים לידכם ואתם עלולים לסבול מהרעש, וכל דבר שיכול להפריע לכם או לגרום לכם לא לרצות את הבית

הבית עצמו

בדיקת חברת בדק בית היא כמובן בסופו של דבר נוגעת לבית עצמו. הבית עצמו צריך להיות ללא בעיות משמעותיות כמו לדוגמא בעיות צנרת ואינסטלציה חמורות שלא ידעתם עליהם, בעיות חשמל שעלולות לעלות לכם לא מעט כסף לאחר מכן ועוד בעיות שונות.

כשאתם מחפשים חברה כזו אתם צריכים לוודא שיש לה את כל הניסיון הדרוש, ואם יש לכם המלצות מחברים או קרובי משפחה שכבר התנסו עם חברה מסוימת זה עדיף על פני כל דבר אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *