תולים את הבגדים ובונים את הרהיטים

 

כל אחד מאיתנו מחפש את אותו ריהוט מרשים שישלב אסתטיות ופונקציונאליות בבית. בשנים האחרונות הנטייה של האנשים היא לקנות ריהוט בסיסי לבית, כמו למשל שולחן לסלון, ספה, מיטה וארון לחדר ולאחר מכן הם בוחרים להוסיף ריהוט משלים לריהוט הקיים, דבר שמעניק לחדר את אותו מראה מסוגנן ומרשים. בשנים האחרונות הריהוט המשלים אינו רק אסתטי אלא גם שימושי ביותר, כמו למשל מתלה בגדים מעוצב שמשמש לתליית מעילים, כובעים ואביזרי ביגוד שונים.

 

מתלה בגדים  – כיצד הוא משרת אותנו?

נכון להיום נראה שמתלים לבגדים הפכו להיות אביזר ריהוט משלים בבתים רבים בישראל ובעולם וניתן לראות כמעט בכל בית מתלים בגבהים, סגנונות עיצוב, גוונים ומחומרים שונים. הסיבה לכך היא שמתלים מרשימים מאוד במראה שלהם, ניתן לבחור במתלים בכל מיני סגנונות עיצוב והם אידיאליים ביותר לאחסון/תלייה זמנית של בגדים ומעילים בהם משתמשים בחיי היום יום. הם אפשרים ליהנות מחדר מסודר, בעל שיק סגנוני ומידיעה שיש מקום אחד בבית בו ניתן למצוא את כל אותם מעילים ובגדים שמשמשים ליציאה או לכל מטרה אחרת. מלבד סגנונות העיצוב השונים חשוב לדעת שכל מתלה נוצר על מנת לענות על מטרה מסוימת ולכן חשוב מאוד לבחון את המתלים ולהחליט מהו אותו אחד שמתאים לכם. כיום יש מתלים עם מדף אחד או שניים, מתלה עם זרועות, מתלים כפולים, מתקפלים, משולבי מראה, עם בסיס לנעליים והרשימה עוד ארוכה.

 

בחירת ריהוט לבית אינה שונה מאשר בחירת מתלה או כל אביזר פונקציונאלי אחר לבית. למרות שטענה זו נשמעת על גבול האבסורד, אם חושבים על העניין בהיגיון, כל דבר אותו אנו בוחרים לבית חייב לשלב אסתטיות סגנונית ופונקציונאליות שימושית ולכן שלבי בחירת הריהוט לבית תמיד יהיו דומים. בנוסף, תמיד נבחר לקנות מיצרן/יבואן אמין שמשווק מוצרים איכותיים לבית ומספק אחריות על כל מוצר אותו הוא מוכר לנו ולכן הבסיס הוא בסיס דומה. נכון להיום ישנה מגמה חדשה בתחום הריהוט, מגמה שמתחזקת ככל שחולפים הימים, מגמת הריהוט בהרכבה עצמית. הפעם הראשונה בה הישראלים החלו בהיכרות עם ריהוט שניתן להרכיב לבד בבית הייתה כאשר סניף של רשת חנויות מוכרת (שבדית) הגיעה לישראל. מאז, טרנד ההרכבה העצמית תפס תאוצה וזאת משום היתרונות הרבים שלו. יתרונות שעיקרם עלויות נמוכות יותר מריהוט שכבר הורכב, הרכבה פשוטה ומהירה, גמישות לגבי בניית ריהוט בהתאמה אישית ואפשרות של החלפת חלקים ברהיט באופן קל יותר מאשר ברהיטים קיימים.

 

לסיכום, נכון להיום מתלה לבגדים וכן ערכות ריהוט לבית בהרכבה עצמית הם שני הדברים המובילים בשוק עיצוב וריהוט בתים בישראל. כעת, כל שנותר הוא לבחון את ההיצע ולהחליט מה תהיה הבחירה המתאימה לכם. בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *