מקלדת

אחסון תיבות דוא"ל

כמויות המידע שמצויות בידי יחידים או ארגונים הינה עצומה. היא מכילה מכתבים, מאמרים, תמונות, ומידע מגוון אחר. אחסון המידע הזה נעשה, במקרים רבים, בתוך כרטיסי זיכרון של המחשב, ואולם, ברגע שיש כמויות גדולות מאוד של מידע, יש צורך למצוא פתרונות מתקדמים יותר לאחסונו. אחסון תיבות דואר בענן הוא השיטה היעילה ביותר והיא מתאימה לכל סוגי הלקוחות. כמובן, שהמשתמשים בה ביותר הם ארגונים, חברות, ולקוחות אשר מצטבר אצלם מידע רב מאוד.

מפרט עשיר

ספק של אחסון תיבות דואר הינו בעל תשתית מתאימה שיכולה לתת מענה למגוון רחב של לקוחות. הוא יכול לספק שטח אחסון גדול מאוד. יש אחסון ייעודי שנועד ללקוח אחד ואחר שהינו שיתופי עם אתרים אחרים. כל לקוח יכול לקבל רוחב פס שמתאים לו. גודל שטח האחסון משתנה מאחד לשני וניתן להקטינו ולהרחיבו מעת לעת. השירות ניתן בשפות תכנות שונות בהתאם לצרכים של הלקוח. ניתן לקבל גישה לבסיס נתונים אחד או יותר ועוד יתרונות שיתאימו למגוון לקוחות.

אחסון ייעודי או משותף

מערכת ההפעלה עליה יושב אתר הלקוח יכולה לעבוד על מספר סוגי שרתים ולהפעיל מערכות הפעלה שונות. כמו כן, שירותי האחסון נותנים מענה לבעיות אבטחה שונות, כולל מתוחכמות ללקוחות שזקוקים להם. יש סוגי אחסון שונים. יש חינמיים אבל מוגבלים יחסית לאתרים בתשלום. יש מערכות ייעודיות שמשרתות לקוח אחד והוא מקבל מחיצה מהאחסון שכוללת מעבד וזיכרון. במקרה כזה, מערכת ההפעלה נועדה לו בלבד. יש אחסון תיבות דואר במקובץ, ואז, יש מספר שרתים שעובדים יחד כדי לחסוך בפעילות ובעלויות .

בחירת ספק

אחסון דואר אלקטרוני נועד לשרת אנשים בצורה יעילה ומקצועית. לכל לקוח יש סיסמא שבאמצעותה הוא נכנס לאתר שיש לו גישה מיידית אליו בכל עת שיבחר. הוא שולף את המידע ומשתמש בו לצרכיו. לאחר מכן, הוא ממשיך להישמר בשרת אשר נמצא בחוות השרתים. מומלץ לחפש ולמצוא ספק אשר יכול להעמיד את התנאים הטובים ביותר ללקוח מבחינת השירות והמחירים. אפשר להתייעץ עם מומחים לנושא ולקבל מהם מידע וטיפים בנושא, ולאחר מכן, לבחור את הספק המתאים.