ציוד מכני הנדסי בונה את ישראל

לפני שנים רבות שרו בישראל על בטון ועל מלט שיתפשטו על פני הארץ כולה. יש לשער כי המזמרים לא יכלו לדמיין לאן יגיע החלום הזה, שנראה אז רחוק ומופשט. כאשר נוסעים היום בכבישי הארץ קשה להאמין שהשינוי היה מהיר כל כך – בפחות משנות דור נוצרו מחלפים רחבים, עבודות תשתיות אדירות, בנייני ענק – כל אלו שינו את פני הארץ לחלוטין. קצב הבנייה המהיר הזה מתאפשר בזכות גורמים רבים וביניהם ציוד הנדסי שתורם לקצב ויעילות העבודה.

כאשר אנו מדברים על ציוד מן הסוג הזה הכוונה היא לכלים כבדים אשר מאפשרים להחליף עבודה שבעבר דרשה מיומנות אנושית וזמן מתמשך. הכלים הללו תורמים לעבודה המהירה להדהים שאנחנו פוגשים היום בכל רחבי הארץ. מדובר בכלים כגון טרקטורים, מלגזות, שופלים, מנופים ועגורנים, זרועות הידראוליות ומכונות לקדיחה. בתחום קיים גם ציוד מכני הנדסי למכירה כמו למשל כלים מתמחים יותר כמו: מקרצפת, מגרדת, מפסלת, מכבש וכדור הריסה. בנוסף אנו פוגשים כלים קטנים שמסוגלים לתמרן במרחבים מוגבלים כמו הבובקט המוכר. הכלים הללו משמשים בעיקר לעבודות הנדסה אזרחיות כגון סלילת כבישים, כרייה, עבודות עפר ובנייה. למעשה הכלים נפוצים עד כדי כך שמקובל לעשות שימוש בראשי התיבות צמ"ה כדי לתארם.

רוצים לקנות ציוד מכני כבד?

במקרים רבים, כאשר מדובר בפרויקט חד פעמי או מוגבל בהיקפו, חברות הבניה מעדיפות לשכור כלי כזה או אחר מחברות מתמחות. אבל כאשר מטפלים בפרויקטים מרובים ומשתנים מתעורר הצורך בחיפוש אחר ציוד מכני הנדסי למכירה וזוהי הוצאה ניכרת. הכלים הללו בהגדרה חייבים להיות איכותיים וחזקים כדי לעמוד במטלות הכבדות שנדרשות מהם, וכדאי לרכוש אותם בצורה מחושבת וזהירה. מעבר לשאלת העמידות והיכולת – קיימת שאלה חשובה עוד יותר של בטיחות. מכיוון שהכלים הללו עתידים לפעול באתרי בנייה הומי אדם הם חייבים להיות תקינים לחלוטין. בנוסף, המפעילים חייבים לשאת רישיון נהיגה תקף שמתאים לכלי שהם מפעילים.

איך תבחרו את החברה שתמכור לכם ציוד מן הסוג הזה? כמו בכל תחום אחר בחיים, הרוכש מגלה חיש קל שגם בעולם הציוד המכני, זול עולה ביוקר. עסקה זולה צריכה להדליק נורות אדומות. יש להיזהר משרלטנים ומעסקאות מפוקפקות, ולבחון כל עסקה בשבע עיניים. מומלץ להביא מכונאי מוסמך מטעמכם שיבדוק את תקינות הכלי. בשוק תפגשו ציוד חדש ומשומש, ציוד שיובא מחו"ל וציוד מן הארץ. את הרישום והעברת הבעלות תוכלו לבצע בגף ציוד מכני הנדסי הממוקם בתל-אביבי.