טיפים מעשיים לרכישת קוראי ספרים אלקטרוניים

רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לחוויית הקריאה הדיגיטלית? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לרכישת קוראי ספרים אלקטרוניים.

כקוראי השפה העברית, הקפידו לרכוש קורא ספרים אלקטרוני התומך באופן מלא ומוחלט בשפה העברית. במקביל, הפקידו לרכוש קורא ספרים המאפשר לכם ליהנות מנוחות קריאה מקסימאלית כגון אפשרויות להגדלה ו/או הקטנה של גודל הטקסט, אפשרויות סימון קטעים, כתיבת הערות וכדומה. טיפ נוסף לרכישת קורא ספר אלקטרוני קשור לנפח הזיכרון של המכשיר. ככל שנפח הזיכרון של המכשיר הינו גדול יותר כך תוכלו לאחסן כמות גדולה של יותר ספרים ולחזור בכל פעם מחדש לקובץ הדיגיטלי של הספרים האהובים עליכם אשר נכתבו על הסופרים האהובים עליכם ביותר, ואין זה משנה אם מדובר בספר של סטיבן קינג או שלכל סופר אחר.

נוחות המכשיר

על מנת ליהנות מחוויית הקריאה הדיגיטלית, הקפידו להתנסות במכשיר בטרם הרכישה ולבדוק את גודלו ונוחות אחיזתו. ברוב המקרים, גודל המכשיר תלוי בגודל המסך, כאשר טווח הגדלים הנפוץ ביותר של מסכי המכשירים השונים נע בין 5 ל-9.7 אינטש. בנוסף, מומלץ להתנסות בתפריטי המכשיר ולבדוק האם כפתורי המכשיר הינם ידידותיים ונוחים לעבודה בעבורכם. היבט נוסף הקשור לנוחות השימוש במכשיר הינו נושא הקישוריות האלחוטיות. כיום, חלק מהמכשירים כוללים קישוריות WI-FI והדבר מאפשר לכם גלישה אלחוטית וגישה ישירה להורדת כותרים ישירות אל הקורא. הקפידו לרכוש קוראי ספרים דיגיטליים בעלי מסך המותאם לצרכי קריאה ממושכת. כיום, חלק ממכשירי הקריאה הדיגיטלית מאובזרים במסכי מגע המאפשרים דפדוף באמצעות החלקת האצבע על גבי המסך. הרזולוציה המומלצת למסכי בגודל ממוצע של 6 עד 7 אינטש הינה 800X600 המאפשרת לכם ליהנות מחוויית קריאה נעימה ונוחה גם לאורך זמן. בנוסף לכל אלו, הקפידו לרכוש קוראי ספרים דיגיטליים ממשווקים מורשים המעניקים לכם תקופת אחריות מינימאלית של 12 חודשים מיום הרכישה.

כיום, בנוסף להיצע המכשירים המוצעים לכם למטרות קריאת ספרים אלקטרונית, תוכלו ליהנות מאפליקציות המותאמות למכשירי ניידות שונים כגון: טאבלטים וסמארטפונים. אפליקציות אלו מותאמות גם לסביבת ה-IOS של מכשירי חברת "אפל" וגם ליתר המכשירים החכמים הפועלים בסביבת אנדרואיד. קריאת ספר אלקטרוני באמצעות אפליקציה או באמצעות מכשיר ייעודי לקריאת ספרים אלקטרוניים, היא ללא ספק חוויית קריאה מודרנית המעניקה נופך מודרני גם לסיפורים הקלאסיים של הסופרים הוותיקים והאהובים דוגמת סטיבן קינג וסופרים קלאסיים נוספים מכל תקופות ההיסטוריה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של ספרים וכותרים הניתנים להורדה באמצעות חנויות ספרים המתמחות במכירת ספרים דיגיטליים לסביבת הקריאה המודרנית.