כלי עבודה

לעבור דירה בקלות? יש דבר כזה!

אם נודה על האמת, אחד הדברים הפחות אהובים על מרבית האנשים הוא מעבר דירה. זה לא הפחד מלחדש או להגיע אל סביבה לא מוכרת. זה בעיקר כל מה שכרוך בסיטואציה של הובלות דירה והצורך "לעבור את זה בשלום". מעבר דירה יכול להיות דבר פשוט וקל, אם בוחרים בחברת הובלות מקצועית. הבחירה הלכאורה קטנה הזו, עושה את כל ההבדל בין לחוות יום קשה ומתסכל – לבין יום שבו פשוט מתחילים במקום חדש.

 

תכנון מוקדם

המפתח למעבר דירה פשוט הוא בתכנון נכון עוד בטרם מועד המעבר. לפני שניגשנו לבחור בין מגוון חברות המציעות הובלות דירה, ועוד לפני שעשינו סקר שוק על מחירי הובלות, חשוב לתכנן מה אנחנו עומדים להעביר.

לעתים נדמה לנו כי מדובר רק במספר חפצים קטן, וביום המעבר מסתבר שיש כמות רבה יותר של חפצים. כדאי לעבור בדירה ולערוך רישום של החפצים שאותם אתם מעוניינים להוביל. נסו להעריך את מספר הארגזים שברצונכם להעביר והיו הגיוניים בהערכה זו. תכננו את יום ההובלה ופנו לעצמכם יום שלם לצורך העניין. היום והשעה בה אתם מעוניינים לבצע את ההובלה היא חלק חשוב באופן הבחירה של חברת הובלות, ולכן כדאי לדייק.

אם יש דברים שאין לכם שימוש יום יומי בהם, כדאי לארוז אותם ראשונים. זה יאפשר לכם "לנקות" את השטח לקראת המעבר. כך למשל אם אתם עוברים דירה בתקופת הקיץ, כדאי להתחיל ולארוז מוקדם ככל האפשר את בגדי החורף – ולהיפך.

קבלו המלצות

בהתלבטות בין מספר מובילים שמבצעים הובלות דירה, כדאי לבחור באלה שיש לכם עליהם המלצות מאנשים אשר אתם סומכים על שיקול דעתם. בחירה בחברת הובלות מנוסה היא תמיד אפשרות טובה, משום שרבים הסיכויים שהמובילים של חברה זו ביצעו כבר סוגים רבים של הובלות דירה וידעו לעשות זאת ביעילות. שוחחו עם המוביל במידה ויש לכם שאלות או בקשות מיוחדות לפני תאריך ההובלה. כך תוכלו להתרשם ממידת המקצועיות שלו, האדיבות והאמינות של אותה חברת הובלות.

בצעו אריזה חכמה

מעבר דירה מצריך גם אריזה נכונה של תכולת הבית. התחילו בתהליך מספיק זמן כדי לא לעשות אותו בלחץ וברגע האחרון. היפטרו מחפצים ישנים שלא יהיה לכם צורך בהם בבית החדש, היו עירניים ואיספו קרטונים אשר יוכלו לשמש אתכם לאריזה. תוך כדי אריזת החפצים, כדאי מאוד לבצע רישום של תכולת כל ארגז. הדבר יקל עליכם רבות כאשר תגיעו אל הבית החדש ותרצו לפרוק את הארגזים בהתאם לצורך. לאחר שסיימתם לארוז דברו שוב עם הנציג של אותה חברת הובלות בה בחרתם, ודאו שגם אתם וגם המובילים מסכימים על אופן העבודה והסכום לתשלום עבור ההובלה. עדכנו את חברת הובלות דירה בכמויות העדכניות של הארגזים והרהיטים. הדבר ימנע אי נעימות בזמן המעבר, ויסיייע לחברת ההובלות לתכנן יותר טוב את העבודה כך שתתבצע ביעילות.