?איפה אנחנו פוגשים את תחום הדפוס

בישראל פועלים כיום בתי דפוס רבים, אשר מציעים מגוון רחב של אפשרויות שונות עבור לקוחות המעוניינים לקבל שירותים של הדפסות, הוצאות לאור, פרסומים – ולמעשה כל דבר שקשור להדפסה והפצה של המילה הכתובה. ההגדרה הזו מלמדת אותנו כי התחומים בהם עוסקים בתי דפוס הם רחבים מאוד ורחב הוא גם מגוון הלקוחות שמהווה את קהל היעד של בתי דפוס: מלקוחות פרטיים, דרך אנשי עסקים וכלה בחברות ענק. בית דפוס טוב יודע להעניק ללקוחותיו את השירות הטוב והמשתלם ביותר לצרכיהם האישיים. אלו יכולים להיות צרכים פרסומיים ושיווקיים, פובליציסטיים, חברתיים, עסקיים, אישיים – ומה לא בעצם? רבים מאיתנו נתקלים, במהלך חיינו או בעבודתנו, בסיטואציות שמצריכות אותנו להפיץ דבר-מה כמו רעיון, מסר או פרסומת, לאנשים רבים ולקהל גדול. ואיזו דרך טובה יותר עומדת לרשותנו להגיע אישית לאנשים מאשר באמצעות בית דפוס?

ללא ספק, בתי דפוס אינם עוסקים כבר מזמן רק בהדפסת עיתונים יומיים. ישנם בתי דפוס בכל רחבי הארץ שעונים על צרכים רבים, כמו הזמנות לחתונה, הדפסת כרטיסי ביקור, הדפסת כרטיסי ברכה, הדפסת חשבוניות ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. למעשה תוכלו להעיף מבט קצר סביבכם. לא יהיה זה מוגזם להניח כי מבטכם יתקל בוודאות בעלון פרסומת כלשהו, במגאזין, בהזמנה כלשהי, בגלויה או אפילו בקבלה של סופרמרקט. הכול מתחיל באותו מקום – בית הדפוס.

הזמנות לחתונות היו כאן מאז ומתמיד. אם בימי קדם היו קרובי המשפחה מכתתים רגליהם למרחקים כדי להזמין את המכרים ובני המשפחה לאירוע החתונה, היום הדבר פשוט הרבה יותר. הזמנות לחתונה הממתינות לנו בתיבת הדואר הן כבר אירוע שגרתי למדי. עם זאת, בשנים האחרונות הזמנות לחתונה הפכו למושקעות יותר ויותר וכבר לא מדובר רק בטקסט יבש, המתאר את מקום האירוע ושעת ההגעה. עיצובים מיוחדים, תמונות, איורים, הזמנות בצורות שונות הן רק חלק מהאפשרויות העומדות בפני החתן והכלה המאושרים. בית דפוס טוב ידע לזהות מה אתם מחפשים ולהתאים לכם הזמנות לחתונה במיוחד בשבילכם.

ומה בנוגע לכרטיסי ברכה לחתונה? אין בעיה, כמעט כל בית דפוס עוסק גם בהוצאה לאור של כרטיסי ברכה לשפע של אירועים, מחתונות ועד ימי הולדת. כרטיסי ברכה כאלו ניתן למצוא בכל חנות ספרים או מזכרות ואפשר לבחור מתוך מגוון עצום של עיצובים, ציורים וברכות אחרות. כמובן שמומלץ לא להשאיר כרטיסי ברכה מיותמים ממגע אישי ולכן כדאי שתכתבו גם משהו אישי מהלב. תופעה מתפתחת לאחרונה הוא הדפסה על חולצות המחולקות באירועים, למשל תמונות של הזוג הטרי או של ההזמנה עצמה. הדפסה כזו מחייבת טכנולוגיה שונה של הדפסה על קנבס, עם יכולת נפרדת של בית הדפוס.

אך אם נעזוב לרגע את תחום האירועים והשמחות, נראה כי בתי דפוס נחוצים מאוד גם בעולם העסקים. חברות ואנשי עסקים רבים נוהגים לפקוד בית דפוס לעיתים קרובות למטרות שונות. כרטיסי ביקור למשל הם מצרך חשוב בקרב אנשי העסקים, שזקוקים לדרך יעילה לשמור על קשרים עם לקוחות ואנשי עסקים אחרים, תוך הפצת שמם ועיסוקם בקרב כמה שיותר אנשים רלוונטיים. בעידן האינטרנט והדואר האלקטרוני, כרטיסי ביקור עלולים אמנם להיחשב למעט מיושנים, אך עדיין עשויים להיות נחוצים מאוד, למשל במהלך מפגשים קצרים בהם אין זמן או אפשרות להחליף פרטים. כמעט כל בית דפוס מאפשר לכם להדפיס כרטיסים לפי בקשתכם האישית, שיכילו את כל הפרטים הרצויים (כולל את כתובתו של אתר האינטרנט שלכם ואת כתובת המייל) ויעוצבו בדרך בה אתם מעוניינים באופן אישי.

גם הדפסת חשבוניות היא נדבך חשוב בעיסוקיו של בית דפוס. הרי כל בית עסק זקוק לפנקס חשבוניות באמצעותו יוכל לבצע עסקאות ולנפק חשבוניות ללקוחותיו והוא זקוק בדרך כלל לצרורות של פנקסים כאלו. מרביתם של בתי הדפוס מאפשרים הדפסת חשבוניות לפי צרכי הלקוח ודרישותיו, שכן קיימים סוגים שונים של חשבוניות שניתן להתאים לסוג העסק ומאפייניו.

הפקות אירועים- iris zohar

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *