מדוע כדאי לקנות מתנה מקורית לבת מצווה?

בת מצווה היא אירוע משמעותי בחייה של כל נערה יהודייה. גיל 12 הוא הגיל בו אמורה נערה שומרת מוסרת להתחייב לקחת על עצמה עול מצוות, אך גם עבור בנות חילוניות בת המצווה היא אירוע מרגש, המסמל את התבגרותן ואת הפיכתן לנשים קטנות. אבן דרך כזו היא יותר מעוד "סתם" יום הולדת, ועל כן היא מצריכה התייחסות מיוחדת. מתנות מקוריות הן תמיד דרך נפלאה לתת למעמד הזה ולאירוע את הכבוד הראוי להם, ולהביע השתתפות אמיתית בשמחתה של הנערה הצעירה.

מהן מתנות מקוריות?

השימוש בביטוי מתנה מקורית מתייחס לא רק להיותה של המתנה לא מזוייפת, שהרי אנחנו וודאי לא נרצה להעניק לאנשים שאנחנו אוהבים חפץ שהוא חיקוי זול של המוצר האמיתי, אלא גם ליצירתיות שהושקעה בקנייתה. מתנות לבת מצווה שהן מקוריות הן מתנות בלתי שגרתיות, לא בנאליות, ששונות מהמתנות שבדרך כלל מוענקות לבנות החוגגות בת מצווה. לרובינו אין זמן ופנאי להשקיע בקניית מתנה מקורית ושונה. כאשר אנחנו מוזמנים לאירוע, אנחנו בדרך כלל מוציאים את פנקס הצ'קים, ובדקה אחת פתרנו את סוגיית השי לחוגגים. מתנה מקורית היא מתנה שהושקעה בקנייתה מחשבה, שהרעיון שעומד מאחוריה הוא יוצא דופן, שהיא ייחודית ונבדלת ממתנות אחרות. מתנה מקורית לא חייבת להיות מתנה יקרה במיוחד, שהושקעו בה משאבים כספיים אדירים, אלא מתנה שהוכנה או שנרכשה מהלב, עם הרבה אהבה ומתוך רצון אמיתי לשמח את נערת בת המצווה.

כמה הצעות מתנות לבת מצווה שהן מקוריות ויוצאות מהכלל…

  1. תמונת קנבס צבעונית גדולה, עליה מצויינים כל האירועים שהתרחשו בארץ ובעולם ביום הלידה של הנערה, היא ללא ספק מתנה שונה ומיוחדת, שתזכיר לנערה כמה מיוחד הוא יום חגה.
  2. קולאז' תמונות שלכם עם נערת בת המצווה יזכיר לה כמה אתם אוהבים אותה, ויגרום לה להעריך מחדש את הקשר המיוחד הקיים ביניכם.
  3. בני משפחה, אב או אם, יוכלו להעניק לילדת בת המצווה מתנה ששווה הרבה יותר מכסף, והיא לבלות איתה זמן איכות אמיתי בסימן המאורע המיוחד שהיא מציינת. מומלץ שהפעילות שתעמוד במרכז האירוע תהיה קשורה לעולם התוכן של הנערה. כך למשל, אם הנערה היא חובבת סוסים, קחו אותה לטיול סוסים של יום שלם בטבע, אם היא פריקית של סרטים, סעו יחד לבית הקולנוע וצפו בכמה סרטים בזה אחר זה – זה כיף גדול בכל גיל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *