חופשה כפרית או עירונית בצפון

צפון הארץ הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר לחופשה בארץ, בין אם זוגית ובין אם משפחתית. הצפון הוא גם אזור מגוון מאוד. הוא טומן בחובו נופים מסוגים שונים, החל מנוף הררי, דרך נוף של גבעות ומרחבים וכלה בחופי ים מקסימים, מהיפים ביותר שיש בארץ. אופי החופשה יכול להשתנות. גם אם הצפון מזכיר מיד נופש כפרי, הוא אינו חייב להיות כזה. ניתן לצאת לחופשה המשלבת אלמנטים כפריים של נוף וטבע יחד עם בילוי עירוני. אפשר גם לבחור בין נופש עירוני לנופש כפרי.

נופש מלא בנופים וטבע

צימרים בצפון ניתן למצוא בשפע. אחד האזורים המבוקשים לחופשה והמלאים ביותר בצימרים הוא הגליל העליון. הגליל העליון מתאים במיוחד לחופשה רומנטית. במיוחד אם מדובר על אחד המצפים בגליל, בהם ניתן לבלות באינטימיות ולצפות בנוף פנורמי פתוח הנשקף ממרפסת הצימר. מחוץ לצימר ניתן להעביר את הזמן בכיף בטיולים ביערות הסובבים אותו.

נופש באזור חקלאי

לעומת הגליל העליון המתהדר בטבע מפואר, בגליל התחתון או עמק יזרעאל ניתן למצוא צימרים שממוקמים ממש במפגש של הישוב עם השדות. גם נוף של שדות ומרחבים אינסופיים כפי שניתן למצוא בעמק יזרעאל הוא מיוחד ומעורר שלווה. בעמק יזרעאל והגליל התחתון ריכוז של צימרים בצפון המתאימים לחופשה משפחתית. באזורים אלה ישנן אטרקציות המתאימות לילדים כמו קטיף של ירקות ופירות וחוויה חקלאית כמו ביקור במחלבה שליד הר תבור, במכוורות של שדמות דבורה, ועוד בילויים שהם שילוב של חקלאות ותיירות.

נופש עירוני

הצפון מציע בנוסף לנופש כפרי גם נופש עירוני מובהק. חיפה, בירת הצפון היא עיר הנמצאת אמנם בליבו של הכרמל המלא פינות חמד ירוקות אך זוהי עיר גדולה המציעה את כל השירותים והאטרקציות שאמורה עיר גדולה להציע. ישנו מבחר גדול של מלונות בחיפה בהם ניתן ללון. ישנם כאלה שנמצאים ממש על רכס ההר ומשקיפים אל המפרץ ואל הצפון וישנם מלונות בחיפה הממוקמים על שפת הים וכן גם מלונות קטנים יותר, מלונות בוטיק, הפזורים ממש בתוך שכונות המגורים בעיר. חיפה מציעה מספר מרכזי קניות גדולים, גן חיות מגוון לבילוי עם ילדים, מסעדות ובתי קפה בלי סוף ואתרים המיוחדים רק לה כעיר רב תרבותית כמו הגנים הבהאים, המושבה הגרמנית, ואדי ניסנס ועוד.

נופש על החוף

בצפון הארץ ישנה רצועת חוף מן היפות בארץ. חוף אכזיב הוא חוף יפהפה בו המים צלולים ושקטים. את החוף חותם מכיוון צפון ראש הנקרה, אתר יפהפה כאשר הטיול בין הנקרות הוא חוויה מלאה ביופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *