קורס אימון – שאלות ותשובות

בשנים האחרונות הפך תחום האימון לתחום לימודי מבוקש מאד. רבים, שבוחרים באפשרות של הסבה מקצועית, מעוניינים לקחת חלק בכך ולהפוך למאמנים מקצועיים. קורס coaching המוצע כיום על ידי מסגרות, המתמחות בכך, מקנה את כל הכלים הנדרשים למי שרוצה להפוך זאת למקצוע ולפתח את המיומנויות הנדרשות לשם כך. אם אתם שוקלים להצטרף גם כן לקורס אימון, אבל מתלבטים האם ועד כמה הוא מתאים לכם, הנה כמה תשובות לשאלות חשובות שכדאי לכם להתייחס אליהן:                                        

למי מיועד הקורס?

קורס אימון הוא קורס שיכול להתאים לכל מי שרואה את עצמו עוסק בכך בעתיד. קורס זה מקנה מגוון של כלים, המאפשרים להתמחות בתחום ולעבוד מול אלה, הזקוקים למאמן אישי מקצועי. אין צורך בידע מקדים או רקע כלשהו בתחום הפסיכולוגי, אולם במידה ויש, מדובר ביתרון עצום. ישנם רבים, הבוחרים באפשרות של קורס coaching לאחר שעסקו לא מעט בתחומים טיפוליים שונים. אחרים מגיעים מתחומים שונים לחלוטין שאינם קשורים לכך. קורס אימון מיועד לכל מי שרוצה לעזור לאחר. לכל מי שאוהב לעבוד מול אנשים ולסייע להם בתקופות לא פשוטות. הקורס מתאימים למי שרוצה לעזור לאחר להתגבר על אתגרים שונים בחייו ולבחור במסלול המתאים והנכון לו.

מה הוא כולל במסגרתו?

הקורס, שנמשך מספר חודשים, בדרך כלל, מציע במסגרתו לא מעט תכנים. קורס אימון נועד להקנות את הידע הנדרש למי שרוצה לעסוק בכך באופן מקצועי ולכן עליו לספק את כל מה שצריך לדעת מאמן מקצועי שעובד מול מטופליו. קורס coaching מאפשר להתמחות באימון אישי, אימון זוגי, אימון מקצועי ועוד. במהלכו נחשפים המשתתפים בו לתחום האימון מהיבטיו השונים ומקבלים מגוון רחב מאד של כלים שיכולים לעזור להם. הם לומדים תיאוריות שונות, הקשורות לתחום הפסיכולוגיה, הסוציולוגיה וגם לעולם העסקי ואף מתנסים באופן מעשי בכמה טיפולים.

כמה הוא עולה ובאיזו מסגרת לימודית כדאי לבחור?

קורסי האימון מוצעים כיום בארץ במסגרות שונות. טווח המחירים שלהם הוא רחב והוא מושפע מאופיו של הקורס, המסגרת האחראית עליו והתכנים המועברים במסגרתו. לפני שבוחרים את המסגרת המתאימה חשוב לבדוק מה כולל הקורס ומה כולל התשלום עליו. מומלץ לפנות אך ורק למסגרות לימודיות המתמחות בתחום, כאלו שיכולות להעניק לתלמידים את כל הכלים שהם צריכים. חשוב לבחור מסגרת לימודית שיש בה מנחים מקצועיים בעלי ניסיון רב בתחום האימון וגם בעלי יכולת בינאישית ברמה גבוהה. כדאי להשוות בין כמה מסגרות שונות לפני שבוחרים את המסגרת שבה ילמדו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *