עסקת טרייד אין- מכירה ורכישה בעת ובעונה אחת

רוב האנשים מחליפים את רכבם מדי כמה שנים בשל רצון  להשתדרג, צרכים משתנים כמו הרחבת המשפחה או שינוי במרחקים אותו עובר הרכב מדי יום. ישנן מספר אפשרויות כיצד לבצע רכישת רכב. האפשרות הראשונה היא קנייה של רכב חדש אך  זו רלוונטית רק לבעלי היכולות לכך. אפשרות אחרת היא קניה מידיים פרטיות, ממגרש מכוניות או בעסקת טרייד אין. מהם יתרונותיה של עסקת טרייד אין וכיצד לעשותה נכון?                                                     

אחריות ושקיפות מלאה

חברות טרייד אין, בניגוד לאדם פרטי אשר מוכר את רכבו ועם החלפת הבעלות אינו אחראי לו עוד, לוקחות אחריות על הרכבים שהן מספקות. חברות טרייד אין בודקות ומתקנות כל רכב יד שניה המגיע אליהן לפני שהן מעבירות אותו הלאה. בנוסף, הן מספקות טופס גילוי נאות ובו מפורטים נתוני הרכב המיועד לרכישה וההיסטוריה שלו. כך ניתן לראות את כל התמונה בטרם מבצעים עסקה. לעסקת טרייד אין יתרון נוסף בנוחות שבה. העובדה שהמכירה והרכישה נעשות תחת קורת גג אחת חוסכת הרבה מאוד התרוצצויות, כיתות רגליים וזמן בחיפוש אחר קונה ובחיפוש אחר רכב אותו מעוניינים לרכוש.

להפריד בין קניה ומכירה

העובדה כי רכישת רכב בעסקת טרייד אין נעשית במקביל למכירה לא צריכה לבלבל. הפרידו בין שתי הפעולות ועשו אותן בסדר הנכון. ראשית יש לבדוק כי המכירה נעשית במחיר המתאים לכם. על מנת לנקוב במחיר המתאים יש לעשות שיעורי בית: לעשות סקר שוק ולבדוק מהם המחירים של רכב יד שניה בעל נתונים הדומים לרכב שלכם על מנת להראות שאתם מודעים היטב לערכו של הרכב. בנוסף יש להביא את כל המסמכים הרלוונטים- ממש כפי שאתם רוצים לקבל מידע מלא כך גם עליכם למסור מידע מלא לחברה וגם כאן מראה עיניים הוא חשוב- הבאת הרכב נקי תהווה יתרון במכירתו. לאחר המכירה במחיר הרצוי והמתאים תוכלו לגשת לקניה.

להגיע לתנאי רכישה נוחים

כעת, כאשר הגעתם לשלב הרכישה לא נותר אלא להסתובב בין המכוניות המוצעות בחברה ולבחור את זו המתאימה. אם זוהי מכונית יד שניה בקשו, כאמור, את טופס הגילוי הנאות, עשו בדיקה של המחיר המוצע. לאחר שהגעתם למחיר המתאים לשני הצדדים מצאו את הדרך הנוחה ביותר לתשלום. כיוון שמדובר בחברה ולא באדם פרטי תוכלו לפרוס לתשלומים הנוחים לכם את הפרש הסכום בין הקניה למכירה אותו עליכם לשלם. הפריסה לתשלומים גם הוא אחד היתרונות של קניה בטרייד אין- נצלו אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *