קפה – מאזנים את החיים בחזרה

הקפה הוא חלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים רבים, אך בשלב מסוים בחיים חלק מהאנשים מחליטים לוותר עליו משום שהוא אינו בריא להם. כיום, יש אפשרות ליהנות מקפה בריא יותר, שנקרא באלאנס, המשקה שמאזן את הגוף מחדש ואיתו את הבריאות.                                                           

קפה – דרוש באלאנס בחיים

בשני העשורים האחרונים יצאו כתבות רבות אודות יתרונות וחסרונות הקפה בחיינו. חלק מהמומחים טוענים שהקפה גורם לעצירת נוזלים, קושי בהרדמות, קצב לב מהיר וחסרונות נוספים ואילו מומחים אחרים טוענים שהקפה עוזר לשמור על ערנות ומדובר על משקה טעים שיכול להקל על סוגים מסוימים של כאבים. כיוון שבשנים האחרונות רבים מודעים לעובדה שיש קשר ישיר בין צריכת מזונות-משקאות מסוימים וביצוע פעילות גופנית לבין שמירה על בריאות הם מעדיפים לקנות מוצרים בריאים, דבר שכולל גם את קפה באלאנס עלית, משקה קפה מעולש וחלבוני חלב.

באלאנס עלית- אלטרנטיבה בריאה

אנשים רבים מקפידים על אורח חיים בריא, דבר שכולל פעילות גופנית סדירה, מאכלים בריאים, תוספים לחיזוק הגוף וויתור על משקאות עם סוכר וקפאין. בנוסף, הם מקפידים לצרוך כל מיני משקאות ואף מזונות שעוזרים בבנייה של הכושר הגופני ושיפור ההרגשה הכללית של האדם. קפה נמס מיוחד שנקרא קפה באלאנס עלית מכיל עולש, סיבים תזונתיים וחלבוני חלב. צריכתו משפיעה על רמת האדרנלין בגוף ואידיאלית לאנשים שמעוניינים לצאת לאימון ואף לאנשים שמעוניינים ברמת גבוהה של מרץ לאורך כל היום, ללא צריכה מיותרת של סוכרים. משקה הבאלאנס מעניק תחושה של שובע לגוף ובכך גם עוזר לכל מי שמעוניין לאזן את הגוף והנפש ולהוריד במשקל קילוגרמים מיותרים.

נס קפה מיוחד- כל היתרונות

באלאנס מעניק לכל אחד ואחת את האפשרות ליהנות מנס קפה בריא. היתרונות של קפה זה הם:

  • נס קפה- שותים את אותו משקה קפה אליו מורגלים מדי יום, רק שכאן מדובר על משקה בריא יותר. חשוב לדעת שהמשקה כן מכיל קפה (מסוג ברזילאי).
  • מרכיבים חיוניים לגוף- המשקה מכיל סיבים תזונתיים של צמח העולש, סיבי תירס וחלבוני חלב.
  • משביע- משקה זה מספק תחושה של שובע.
  • טבעי- כל המרכיבים של נס קפה זה טבעיים.
  • ערך קלורי- מספר הקלוריות בקפה זה נמוך מאוד.

לסיכום, קפה מסוג BALANCE יעזור לכל אחד ואחת לזכות במנת קפאין בריאה, משביעה וטעימה של נס קפה, עד שלוש פעמים ביום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *