בחירת מזרון נכונה- המפתח לעירנות לאורך היום

חיי השגרה של רובנו  מצריכים עמידה בלחצים, ביצוע משימות רבות לאורך היום ועירנות וריכוז בכדי לעמוד בדרישות העבודה ואף ניהול הבית. שעות שינה מועטות מפחיתות באופן משמעותי את רמת העירנות והריכוז אך לא רק הן. איכות השינה חשובה לא פחות ממספר שעות השינה. הגורם המרכזי לאיכות שינה טובה הוא מזרון איכותי. אם בעבר מזרונים היו חתיכת ספוג מצופה בבד ותו לא, היום מושקעת מחשבה רבה בייצורם ואף קנייתם דורשת  בדיקה מקיפה ומעמיקה.              

כיצד לזהות מזרון איכותי

מזרונים אמורים להיות בנויים משכבה קשה בפנים אשר מצופה בשכבות רכות יותר. הם אמורים לתת תמיכה מספקת לגב ולהיות גמישים כך שיוכלו להתאים את עצמם למבנה הגב ועמוד השדרה. לדבר ישנן השלכות בכל הנוגע לכאבי גב תחתון או כאבים בגב העליון. כאשר אתם באים לחנות המוכרת מזרנים נסו לשכב על כמה וכמה מהם. בדקו את מדת הקשיות שלהם. ממש כמו בסיפור על זהבה ושלושת הדובים, הקשיות אמורה להתאים לכם בתחושה בדיוק- לא מוגזמת שתגרום לכם להרגיש שאתם שוכבים על חתיכת דיקט אך גם לא כזו שתגרום לכם לשקוע. אל תהססו לעבור בין מוצרי החנות עד שתבחרו את המתאים ביותר. זהו מוצר אשר רוכשים אותו בממוצע פעם בעשור כך שאי אפשר להקל ראש בקנייתו.

לא לחפש את הזולים ביותר

מזרנים איכותיים הם מוצרים אשר החברה המייצרת אותם משקיעה בהם השקעה רבה. לפיכך הם יכולים לעלות גם כמה אלפי שקלים. עם סקר מקיף תוכלו להגיע אל המוצר שיהיה איכותי אך גם לא יקר מדי ויתאים לתקציב שלכם. אל תחפשו לצאת עם קניה כזו בזול. אם ישנם מבצעים וזכיתם- מצויין, אך זה לא צריך להיות השיקול המוביל. זכרו כי למוצר זה ישנה השפעה רבה על בריאותכם ואיכות חייכם למספר שנים לחפחות.

איך לשמור על מזרון לאחר קנייתו?

לאחר שרכשתם את המזרון יש לשמור עליו על מנת שיחזיק מעמד ויהיה טוב לכם לאורך זמן. אחת הדרכים לשמר אותו היא להפוך אותו מדי כמה חודשים. הדבר ימנע שחיקה מהירה שלו. כדאי לשמור עליו מרוחק ממקור רטיבות על מנת שלא יתפוס עובש. דבר נוסף שכדאי  לעשות הוא לשאוב אבק ממנו מדי פעם. אמנם מדובר על מוצר שאינו חשוף לעיני כל והוא נועד לשימושכם האישי אך בהחלט מומלץ להשקיע זמן בחיפושו ובתחזוקו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *