להחזיר חיוך לפנים ללא ניתוחים

החבילה עימה אנו מגיעים לעולם, הגוף שלנו, מתבלה עם השנים. אף אחד מאיתנו אינו חסין מפני  הזדקנותו של הגוף. העטיפה בה עטופה החבילה- העור, היא העטיפה העמידה ביותר שישנה- אין עטיפה אחרת שתחזיק בסביבות 80 שנה. עם זאת, כיוון שזוהי העטיפה הנראית לעין, כולנו רוצים לשמור עליה אסתטית וחלקה ככל שניתן, ובמיוחד באזור הפנים. בעבר, שינויים ושיפורים בולטים בעור הפנים היו כרוכים בהכרח בניתוחים. היום ישנן שיטות אחרות להענקת מראה צעיר יותר וזאת ללא התערבות כירורגית. מהן אותן שיטות ומה השיפורים הנראים בהן עם השנים?      Summer relaxation

הזרקת בוטוקס

עם השנים נוצרים באזור העיניים והמצח קמטי הבעה המשווים לאדם מראה זועף ולא תמיד נעים. הזרקת בוטוקס מחליקה את אותם קמטים באמצעות שיתוק שרירי פנים זעירים באותו אזור ובכך נוצרת הרפיה של אותם קמטים. הזרקת בוטוקס הפכה לאחד הטיפולים הפופולארים ביותר ברפואה האסתטית בשל קלות הטיפול. מדובר בסדרה של מספר טיפולים קצרים מאוד במהלכם מוזרק הרעלן בוטוליניום לאזורים המדוברים- אזור העיניים והמצח בעיקר ומעלים את קמטי הזעף בין הגבות, קמטים רוחביים במצח וקמטי החיוך הנוצרים לצידי העיניים. היום חלה התקדמות בתחום ובעזרת טיפולי בוטוקס ניתן להחליק קמטים גם באזור הצוואר, אזור קו הלסת, לעדן פנים בעלי צורה מרובעת אשר גורמת להם להראות עדינים פחות, ואפילו הבוטוקס נמצא כפתרון להזעת יתר.

מילוי קמטים להשבת מראה צעיר

טיפול נוסף שזוכה לביקוש רב הוא מילוי קמטים. בעבר נעשה בו שימוש בעיקר להעלמת קמטים עמוקים אולם היום ניתן למלא גם קמטים שטחיים יותר, למילוי לחיים ועיצוב תווי הפנים, למילוי שפתיים ועוד. השימושים הנוספים מתאפשרים בעקבות פיתוחם של חומרים בטוחים מצד אחד אשר עושים עבודה טובה ויעילה יותר מצד שני. בעזרת מילוי קמטים ניתן היום גם להחליק את אזור הצוואר, להעלים עיגולים שחורים מסביב לעיניים שנוצרים כתוצאה מהידקקות העור באזור והשתקפות כלי הדם שמתחת. טיפולים אלה הם קצרים ופשוטים אך על מנת שיניבו תוצאות מספקות הם צריכים להתבצע על ידי רופא מיומן, בעל ניסיון רב בתחום, חוש אסתטי ואמנותי גבוה והיכרות מעמיקה עם החומרים. כאשר הטיפולים נעשים על ידי רופא המומחה בתחום הם אורכים מספר דקות בלבד ואחריהם ניתן להמשיך את היום כרגיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *