גרניט פורצלן – כל היתרונות בריצוף אחד!

הריצוף שלנו בבית או אפילו במשרד יכול להשפיע לא מעט על המראה הכללי של המרחב וגם ליצור אווירה מיוחדת. ישנם סוגים שונים של אריחים, כשאחד הבולטים שבהם הם אריחי גרניט פורצלן. ריצוף מאריחי גרניט פורצלן הוא ריצוף פופולארי מאד ובעיקר כזה האהוב על מעצבי פנים וגם אדריכלים. הוא מציע לא מעט יתרונות ואפשר לראות אותו כיום בבתים. מה סוד הקסם שלו ומדוע הוא אהוב כל כך? התשובה, במאמר שלפניכם.                              red bucket with foamy water and mop the floor

 

מהו ריצוף גרניט פורצלן

לא בכדי הוא נחשב לאחד מפתרונות הריצוף המבוקשים כל כך, הן בארץ והן בעולם כולו. ריצוף מסוג גרניט פורצלן הוא ריצוף קרמי לכל דבר המיוצר בטמפרטורה גבוהה מאד וכולל שימוש בחומרים ובצבעים שונים שיחד משווים לו את המראה ואת המרקם הנהדרים שלו. אפשר להשתמש בריצוף גרניט פורצלן הן לרצפה והן גם לצורך חיפוי קירות. הוא מגיע בגוונים שונים, צבעים שונים ודוגמאות שונות. אחד היתרונות הבולטים של ריצוף כזה היא רמת העמידות הגבוהה שלו. גרניט פורצלן נחשב לפתרון שנשמר שנים רבות, ריצוף שאיננו ניזוק בקלות וגם חזק מאד. הוא מתאים למקומות בהם חשוב ליהנות מפתרון איכותי מאד, מקומות שבהם ישנה תעבורה רבה של אנשים וחשש לשחיקה מהירה של הריצוף. הוא מגיע בתצורת מט או מבריק ויכול להשתלב נהדר בכל חלל ומרחב.

 

פתרון מושלם לכל מקום

ריצוף מסוג גרניט פורצלן, מעבר להיותו עמיד וחזק מאד, גם איננו מצריך תחזוקה מיוחדת. בעוד שריצוף מסוג שיש יש ללטש אחת לכמה שנים, את ריצוף הפורצלן לא צריך לתחזק באופן מיוחד ולהזמין בעל מקצוע לשם כך. יתרון נוסף וחשוב מאד, היא העובדה שניתן להדביק אותו על ריצוף קיים. במקום להוציא לא מעט כסף על פירוק הריצוף הישן, ניתן לבחור ריצוף גרניט פורצלן ולהדביק אותו בו במקום. זהו ריצוף שמגיע באינספור של דוגמאות ואפשרויות, ריצוף שמשתלב נכון ויוצר מראה הרמוני מאד. הוא יכול לשוות למרחב מראה מודרני מאד או מראה כפרי, הוא יכול ליצור מראה יוקרתי ומושקע מאד ובעיקר לאפשר לדיירי המקום ליהנות ממענה מושלם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *