בחירת מרפאת שיניים לשיקום הפה

טיפול שיניים אינו מהטיפולים הרפואיים האהובים עלינו. לטיפולי השיניים יצא שם של טיפולים מכאיבים במיוחד המתבצעים לעיתים על ידי אנשים שאינם מיומנים דיים. אולי היה לכך בסיס כלשהו בעבר הרחוק אך היום הדברים כבר אינם כך. רוב רובם הגדול של רופאי השיניים עברו את ההכשרה המתאימה, הם מנוסים ומיומנים ובדרך כלל גם אנשים נעימים שאינם עובדים עם כלי עבודה כמו מברג או צבת… על מנת לבצע פעולות פשוטות בפינו ניתן ללכת גם אל מרפאת שיניים של קופות החולים, אך אם מדובר על תחום שיקום הפה- ביצוע השתלות שיניים, התקנת כתרים או ציפויי חרסינה או תחום האורתודנטיה- יישור השיניים יש לגשת אל רופא שיניים המתמחה בכך. איך לבחור את המקום שיפוך את החיוך שלנו לחיוך מנצח?                                                                             Dentist in exam room with mask on

 

לבחור מרפאה המתמחה בתחום

לא כל מרפאה מתמחה בתחום שיקום הפה. כדאי לבדוק לפני כן שהמרפאה מוגדרת ככזו המציעה את הטיפולים הטובים ביותר בתחום ונועדה לטיפולים אלה. ישנה התקדמות רבה בתחום שיקום הפה- תכנון הכתרים נעשה באופן ממוחשב, הכתרים עשויים ללא שלד מתכתי ועוד שיפורים ושכלולים שהופכים את התוצאה לאיכותית וכמעט ללא הבדל משן אמיתית. הגדרת מרפאה ככזו תעלה את הסיכויים לקבלת הטיפול הטוב ביותר.

 

השתלת שיניים ביום אחד

עד לתקופה האחרונה השתלות שיניים נעשו בשני שלבים כאשר היה הפרש של שלושה עד שישה חודשים בין התקנת השתל לבין התקנת הכתר שסביבו, זאת בכדי לאפשר את צמיחתה של רקמת עצם שתעגן את השתל במקומו. היום, מרפאת שיניים אשר מתמחה בתחום יכולה להציע טיפול השתלת שינים ביום אחד בעקבות התקדמות בתחום. ללא ספק השתלת שיניים בה הטיפול מתחיל ומסתיים באותו יום היא נוחה הרבה יותר וחוסכת תקופה ארוכה של מצב ביניים בו השתל מותקן אך השן עדיין חסרה.

 

רמת הציוד הרפואי והטכנולוגי

בהמשך לסעיף הקודם, טיפול מתקדם לא יכול להתבצע ללא ציוד רפואי מתקדם. היום רופא שיניים המומחה לשיקום הפה יחזיק במרפאתו את הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר המאפשר לייצר כתרים, ציפויי חרסינה או כל מוצר טיפולי אחר בשיטה חדשנית וממוחשבת. שימוש בסורק דיגיטלי יביא לדיוק מרבי ולכך שהתחליף לשן הטבעית יהיה דומה לה הן בתפקוד והן במראה. שאלו את הרופא באילו סוגי שתלים דנטלים או כתרים הוא משתמש ובדקו האם מדובר בחברה רצינית.

 

וכמו בכל תחום- המלצות

מעבר לנתונים אלה, המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם אשר עברו טיפול דומה והם מרוצים לאורך זמן  יבטיח כי אכן מדובר ברופא רציני אשר ניתן להפקיד בידיו את הפה שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *