קופה רושמת- רושמת בשבילכם

בעלי עסקים רבים אינם יודעים איזו סוג קופה מתאימה לעסק שלהם ולכן הם נשארים פעמים רבות עם התלבטויות רבות ובסופו של דבר בוחרים בקופה שלא תמיד מתאימה למטרות ולתחום העסק שלהם. מטרתו של מאמר זה היא לרשום בפני הקוראים כיצד ניתן לקנות בצורה חכמה קופה רושמת שתתאים לצרכים שלהם.

 

הדבר הראשון אותו יש לדעת הוא שקניית קופה ממוחשבת או רושמת היא אינה חתונה קתולית ואתם בהחלט יכולים להתרשם מהקופה בחנות, לשוחח עם המומחה בחנות וזאת על מנת שיעזור לכם לבחור את אותה קופה שמתאימה לבית העסק שלכם, לקחת את הזמן כדי לעשות השוואת מחירים ולבחון כל מיני הצעות של קופות מכל מיני סוגים. חשוב מאוד שתהליך הבחירה שלכם יעשה בצורה קפדנית ושבסופו של דבר התוצאה שתתקבל תהיה התוצאה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לבית העסק שלכם.

 

הקופה הרושמת- כרטיס ביקור

נכון להיום ברוב בתי העסק בישראל יש קופות רושמות שמאפשרות ניהול יעיל וממוקד של העסק. הקופה הרושמת מהווה חלק בלתי נפרד מהעסק וזאת משום יכולתה לקצר תהליכים ולייעל את העסק בכל הקשור אל זמני תגובה אל מול הלקוחות והרשויות. חשוב לדעת שיש דגמים רבים של קופות וכל אחד צריך לבחור האם הוא מעדיף קופה ממוחשבת או קופה רושמת רגילה. הקופה הלא ממוחשבת היא אותה קופה אותה אנו מכירים משנים קודמות, קופה בסיסית וקלה לתפעול שמתאימה לחנויות ועסקים קטנים. תמיד יש לוודא שמקבלים אחריות של חצי שנה עד שנה על הקופה אותה אתם קונים. חשוב לדעת שיש קופות בסיסיות ויש קופות להן ניתן להוסיף גלופה גרפית עם אותו לוגו שמשויך לבית העסק שקונה אותה. בנוסף, יש קופות רושמות עם יכולת תכנות של המוצרים, דבר שמאפשר לבעל העסק לקבל רשימה של אותם מוצרים שנמכרו לאנשים ולעקוב אחר כל הקשור אל המלאי של בית העסק. בנוסף, יש קופות אותן ניתן לחבר לברקוד, להפיק באמצעותן דו"חות מכירות ולשלוח את כל הדו"חות על ידי האינטרנט לעמדת עבודה מרוחקת.

 

לסיכום, יש סוגים שונים של קופות, חלקן רושמות וחלקן ממוחשבות. אם אתם מעוניינים לפעול בצורה נכונה ולבחור את אותה קופה שמתאימה לעסק שלכם, ההמלצה היא לעשות רשימה של כל פעולות הקופה אותה אתם מבצעים במהלך השבוע ולהחליט מהו התקציב אותו אתם מייעדים לקנייתה של הקופה הרושמת ובהתאם לקנות את אותה קופה שמתאימה לבית העסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *