יום של כייף שכולו על טהרת הבריאות

רוצים ליהנות מיום של כייף, שכולו על טהרת הבריאות? אם כן, הנה כמה רעיונות שתוכלו לשלב ביום המיוחד הזה, יום שיאפשר לכם ליהנות מהרבה כייף, אך בו זמנית, גם יעזור לכם לשמור על בריאותכם, כחלק מאורח חיים נכון ובריא יותר. אז, קדימה – מתחילים.

פיקניק על חוף הים

אין כמו ארוחת בוקר טובה ועשירה על חוף הים. זוהי דרך מושלמת להתחיל את היום, ובמיוחד אם מדובר בחודשי האביב הנעימים או בתחילתו של הקיץ, רגע לפני החום הגדול. אם החלטתם לארגן לעצמכם יום כייף בריא ומהנה, התחילו אותו בחוף הים. קחו אתכם סלסלה של פיקניק עם דברים טובים ובריאים. ארוחת הבוקר נחשבת לאחת הארוחות החשובות ביום. היא מספקת לנו את האנרגיה הנדרשת בתחילת היום ומאפשרת לנו להתנהל טוב יותר. כדאי לשלב בה מזונות העשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, כמו פירות וירקות. גם שתיית קפה באלאנס יכולה לעזור, ובעיקר לתרום לתחושת השובע שלנו בזכות הסיבים התזונתיים שבקפה. אפשר להכין סלט פירות, הכולל את פירות העונה, או ירקות חתוכים עם גבינות טובות ולחם בריאות.

סרט עם החברים הכי טובים

אחרי ארוחת הבוקר על חוף הים, לאחר ששתיתם קפה באלאנס וודאי התחלתם לחוש שבעים יותר, זה הזמן להמשיך הלאה. עכשיו אתם יכולים להיפגש עם החברים הכי טובים שלכם וללכת להצגה יומית של סרט טוב שכבר זמן רב אתם מתכננים לראות אך לא מוצאים את הזמן המתאים לעשות זאת. תוכלו לצפות בסרט קומי נחמד שזה עתה יצא או אולי סרט דרמה. סרט עם החברים הכי טובים הוא הזדמנות לשלב בין פעילות מהנה וגם הזדמנות להיפגש עם החברים שייתכן שלא ראיתם זמן רב. אם אתם לא רוצים לצאת לקולנוע, תוכלו לארגן הקרנה ביתית באחד הבתים של החברים שלכם, ואחר כך להמשיך את בית אחר, של חבר קרוב שלכם ובו תוכלו גם כן לצפות בסרט או אולי ליהנות מארוחת צהריים טובה וטעימה (שגם בה, אגב, כדאי שתשלבו מזונות שונים, ובעיקר כאלה שיש בהם וויטמינים ומינרלים, שחשובים לבריאותנו לא מעט).

צאו לארוחת ערב טובה

רוצים לסיים את היום שלכם בארוחת ערב טובה? אם כן, חפשו מסעדה שמציעה מנות בריאות ועשירות בכל טוב וצאו אליה יחד עם בן או בת הזוג שלכם או אולי עם החברים הטובים שלכם. אם חשוב לכם שזו תהיה מסעדה שמציעה מנות, שתואמות את אורח החיים הבריא שלכם, בדקו מראש מהן המנות המוצעות בתפריט שלה וודאו שהן אכן מתאימות לכם. זו תהיה אפשרות נפלאה עבורכם לסיים את היום הכייפי הזה באוכל טוב, קפה, אווירה טובה וכמובן גם בכל מה שצריך כדי ליהנות מבריאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *