וילה

פה ישן הכלב

בעלי כלבים יוכלו להעיד, שמעבר לעובדה שהכלב הוא באמת חברו הטוב ביותר של האדם, האדם רוצה לעשות את המיטב עבור כלבו. דאגה לרווחתו של הכלב אינה מסתכמת רק ביציאה לטיול בחוץ, אלא גם בתשומת לב לפרטים הקטנים אך החשובים, למשל רכישת מיטה לכלב. זהו לא עוד פינוק חסר משמעות, והכלב שלכם יהנה ממנה מאוד. כך תבחרו אותה בצורה נכונה ובאופן המתאים ביותר לחיית המחמד האהובה שלכם.

למה בכלל צריך אותה?

חיות מחמד שונות ובראשן כלבים, זקוקות לתחושה של שייכות בסביבה הביתית. רכישת מיטה לכלב מאפשרת לעשות זאת עבורו. ממש כמו אצל בני האדם, המיטה מיועדת אף היא לשינה ומנוחה. בין אם הכלב שלכם הוא גור צעיר ותזזיתי או כלב מבוגר, כלבים זקוקים למקום בבית שהוא רק שלהם ומאפשר להם לקחת פסק זמן קצר או ארוך.
מסיבה זו בדיוק חשוב לא להתפשר על כך וכן לרכוש מיטה עבור הכלב שלכם. יהיו מי שיגידו שהספה בסלון מספיקה לכלב והם לא רואים צורך ברכישת מיטה מיוחדת עבורו. הדבר לא מדויק, והכלב אכן זקוק למיטה שהיא רק שלו, ולא לספה שיכולה להיתפס על ידי אורחים או יתר בני הבית.

איזו מיטה לרכוש?

קיבלתם את ההחלטה הנכונה וכעת אתם מתלבטים איך לבחור מיטה לכלב שלכם? הנה כמה מרכיבים חשובים בבחירה שתקבלו. ראשית, חישבו האם הכלב שלכם יהנה ממיטה קשיחה או יותר רכה? מיטות לכלבים עשויות כיום ממגוון של חומרים המאפשרים קשיחות של המיטה ברמות שונות ומאפשרות ניקוי פשוט של המיטה. בבחירה נכונה של מיטה לכלב צריך לקחת בחשבון את הגודל המתאים עבור הכלב. המיטה צריכה להעניק תחושה רכה ועוטפת מצד אחד, אך בו זמנית לאפשר לכלב מרחב תנועה מספק. רק אתם מכירים את הכלב שלכם ולכן בוודאי תוכלו לשער מה מידת הרכות של המיטה ובאיזה גודל שלה הכלב שלכם ירגיש הכי בנוח.

כמה להשקיע?

על שאלה זו אין תשובה חד משמעית. מיטה לכלב שהיא יקרה ומעוצבת איננה בהכרח טובה יותר ממיטה פשוטה שהכלב שלכם נהנה לשהות עליה. ככל שהחומרים מהם עשויה המיטה יהיו יקרים יותר וככל שהעיצוב שלה יהיה יותר מושקע – העלויות צפויות להיות גבוהות בהתאם. יחד עם זאת, חשוב לא להתפשר במידה ואתם יודעים שלכלב שלכם דרושה מיטה מסוג מסוים. אם הכלב שלכם עלול לקרוע את הבד של המיטה, רצוי לרכוש מיטה לכלב אשר עשויה מבד עמיד במיוחד. כך גם אם הכלב שלכם מביא איתו לא מעט לכלוך מבחוץ. אתם רוצים שתהייה לכם האפשרות לנקות את המיטה בקלות ובמהירות מבלי שישארו עליה כתמים.
במידה ואתם עדיין מתלבטים בנוגע לסוג המיטה שהכי מתאימה עבור חיית המחמד שלכם, כדאי לגשת לחנות חיות ולהתייעץ שם עם איש מקצוע שיוכל להמליץ לכם על המיטה האידיאלית עבור כלבכם.