מקלדת

להתקדם דיגיטלית בעולם הרפואה

כשאנחנו חושבים על רופאים, אנחנו מתארים לעצמנו שהם עובדים שעות ארוכות, מצילים חיים ומקבלים מטופלים. אבל לצד כל אלה, ואולי על מנת שכל אלה יקרו, רופאים צריכים נוכחות דיגיטלית. הכוונה היא לכל המקומות ברחבי האינטרנט בהם נוכל "להיתקל" ברופא מומחה כזה או אחר וכך נשתכנע להשתמש בשירותיו. נכון שלעתים קרובות נבקש המלצה על רופא בתחום מסוים, אבל לא בכל המקרים נרצה לבקש ממכרים שלנו המלצה על רופא ובדיוק בשביל זה רופאים ורופאות צריכים להשתמש בשירותים כמו קידום אתרים לרופאים, פרסום בפייסבוק, קידום ממומן ועוד.

למה בכלל צריך קידום במנועי חיפוש?

עבור מי שמפעיל אתר אינטרנט ורוצה שלקוחות רלוונטיים יגיעו אליו, קידום במנועי חיפוש הוא חלק חשוב ממאמצי השיווק הנדרשים. קידום אתרים בכלל וכמובן קידום אתרים לרופאים מאפשר ללקוחות פוטנציאלים למצוא את האתר המסוים במיקומים גבוהים בגוגל. הדברים לא מתבצעים מאליהם, ולכן יש צורך להיעזר בשירותיו של איש מקצוע בתחום קידום האתרים. מקדם האתר ידע מהם האלמנטים הקובעים עבור מנועי החיפוש ויטמיע אותם באתר. קידום האתר מתבצע גם בתוך האתר עצמו, אך גם מחוץ לאתר, על ידי כתיבת תוכן המותאם למנועי חיפוש. לא מדובר בעבודה של "זבנג וגמרנו", אלא בניהול מתמשך של עבודת הקידום.

לא להתפשר על המקצועיות

אוקיי, הבנו שאנחנו צריכים איש או אשת מקצוע בתחום קידום האתרים. לא מספיק שהוא ידע את הפעולות הבסיסיות הדרושות לקידום האתר. איש המקצוע אותו נבחר למשימה צריך להיות מעודכן כל הזמן ולהכיר את השינויים שחלים מפעם לפעם בעולם הקידום. השינויים הם באלגוריתם החיפוש של גוגל שעובר עדכונים ודורש ממקדמי אתרים להיות עם אצבע על הדופק. אם אתם מחפשים איש קידום אתרים לרופאים, הוא צריך להכיר ולהיות מנוסה בתחום השיווק למקצועות הרפואה והבריאות. על רופאים חלות מגבלות שונות אשר קשורות לכללי אתיקה מקצועית. הדרך בה מפרסמים שרברב או עושים קידום אתרים למורה לנהיגה, צריכה להיות שונה כאשר מדובר ברופאים. ביחרו באיש מקצוע שמכיר את הכללים ויודע כיצד עובד קידום אתרים לרופאים.

איך יודעים שזה עובד?

מצאתם איש מקצוע שגם מבין בתחום קידום אתרים לרופאים? אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה השלב הבא. מתי נדע עם העבודה שהוא עושה היא אפקטיבית? המבחן הראשון הוא מיקום האתר במנועי החיפוש: אם האתר לא הופיע בעבר במיקום גבוה, וכעת הוא ממוקם בין התוצאות הראשונות – סביר להניח שעבודת הקידום מבוצעת בצורה אפקטיבית. בתחומים תחרותיים, במיוחד כשזה נוגע לביצוע קידום אתרים לרופאים, יכול לעבור זמן רב עד שנשיג תוצאות ניראות לעין. לעתים גם מספר חודשים. צריך להבין שעבודת הקידום מורכבת מפרמטרים שונים, אך אם אתם עובדים עם איש מקצוע מנוסה בתחום, הוא גם יוכל להנחות אתכם אילו פעולות נדרשות באתר כדי לתרום להצלחת הקידום.

פרמטר נוסף אשר יכול להעיד על הצלחת עבודת הקידום הן פניות שמגיעות מגולשים המעוניינים לקבוע פגישה עם אותו רופא או רופאה. סביר להניח שזה סימן שהאתר בעל נוכחות במיקומים גבוהים בגוגל.