יישור שיניים עם גשר שקוף

שיניים עקומות ופגומות יוצרות בעיות רבות לבעליהם. לעיסת המזון אינה אחידה ונוצר לחץ גדול מאוד על שיניים אחרות. יש סכנה רבה להיווצרות עששת ודלקות חניכיים אחרות. נוצרת צפיפות בפה שעלולה לגרום לשיניים אחדות לזוז, ולאחרות ליפול. מראה החניכיים והפה אינו סימטרי ואינו אסתטי. הורים רבים מבקשים ליישר את השיניים של ילדיהם המתבגרים. גילאי ההתבגרות נוחים לטיפול מורכב כזה מאחר והרקמות הצעירות מגיבות במהירות ובצורה יפה לטיפול. אין זה אומר שמבוגרים אמורים להימנע מיישור שיניים. ההיפך הוא הנכון. הוא מתאים לכולם.
יישור באמצעות גשר בשיניים שקוף הינו תהליך יעיל, אסתטי ומתאים לכל גיל. הרעיון שעומד מאחרי השיטה הוא פתרון מעולה לשיניים עקומות בתהליך אסתטי. שיטות יישור שיניים מסוימות, ביניהן שיטה זו נחלו הצלחה רבה בעולם האורתודונטיה והתפרסמו בענף רפואת השיניים הודות להמלצות חמות של המטופלים שעברו טיפולי אורתודנטיה באמצעות שיטות אלו. בשיטת הגשר השקוף האורתודנטים מרכיבים קשתיות שקופות ובלתי נראות אשר אינן מפריעות למהלך חיי היום יום. ניתן להרכיבם ולהורידם בקלות ובהתאם גם לנקות באופן יסודי את השיניים ולשמור על היגיינת פה סדירה.
שיטה בינלאומית מוכרת
האורתודנטים מעדיפים את שיטת הגשר השקוף בגלל הדיוק בעבודה ובגלל שהטיפול אורך זמן קצר יחסית ליישור שיניים בשיטות אחרות. ניתן לראות לפני הטיפול וזאת באמצעות הדמייה את מראה השיניים בסיום תהליך היישור. שיטת יישור באמצעות גשר בשיניים שקוף מועדפת גם על ידי מבוגרים אשר סובלים משיניים עקומות לאורך זמן וטרם טיפלו בכך. אצל מבוגרים התהליך יימשך זמן רב יותר, אבל גם הם ייהנו מתהליך אסתטי שמתאים למצבם. מטופל אשר יגיע למרפאת השיניים יקבל מידע על כל התהליך ויעבור סדרת צילומי שיניים על מנת לבדוק את התאמתו לטיפול.
ייצור הקשתיות במעבדות טכנאי השיניים נעשה לאחר צילומי תלת מימד שכוללים סריקת לייזר. המידע נמסר למעבדות ושם מכינים את הקשתיות השקופות המורכבות על שיני המטופלים. יבוצעו התאמות ותיקונים לאורך כל התהליך עד שבסופו יהפכו כל השיניים לישרות. שיטות ליישור שיניים באמצעות גשר שקוף נחלו הצלחה רבה בעולם האורתודונטיה והתפרסמו בענף רפואת השיניים המקצועי. טכנולוגיה חדשנית זו נשענת על פטנטים בלעדיים וההכרה הבינלאומית הנרחבת מספקת את ההכרה והביטחון לכל מטופל ומטפל שמדובר על שיטה מוצלחת ביותר שמיושמת במקומות רבים בעולם, ולכן, אפקטיבית וראויה לשימוש.