איש מחזיק כדור זכוכית

כך תרכשו חולצות לתלמידים בקלות

זה עלול לקרות לכולנו: רכשנו בתחילת השנה חולצות בית ספר עבור הילדים, אך במהלך שנת הלימודים אנחנו מגלים שחלק מהחולצות כבר אינן מתאימות בגודל או שיש צורך להוסיף עוד חולצות מודפסות לארון. הילדים גדלים, הצרכים שלהם משתנים גם לאורכה של השנה ויש צורך לעתים לעשות התאמות תוך כדי תנועה. איך נדע להזמין כמות מתאימה של חולצות? האם אפשר בקלות לבצע עליהן הדפסה איכותית? ומה נוכל לעשות כדי שבשנה הבאה לא יהיה צורך לחדש את המלאי לעתים כה תכופות?

רכישה חכמה של חולצות

אחת הבעיות המרכזיות עם חולצות מודפסות ובעיקר עם חולצות בית ספר היא הבלאי. במידה ורכשתם חולצות שאינן באיכות גבוהה, סביר להניח שכבר באמצע שנת הלימודים תגלו שיש קרעים בחולצה או דהיה של הצבע. כדי להימנע מכך, חשוב מאוד לבחור חולצות בית ספר באיכות גבוהה. חולצות מודפסות לבית הספר צריכות להיות עשויות מבד נעים, נושם וכזה אשר עמיד בפני מספר רב של כביסות. אל תתפתו לרכוש חולצות שאולי מחירן זול, אך הן אינן עשויות בד איכותי. עמידות הבד היא דווקא אלמנט חשוב בבחירת חולצות בית ספר ולכן הקפידו על כך. לעתים רצוי לשלם מעט יותר עבור חולצות שיחזיקו מעמד לאורך השנה ולא ידהו במהלכה.

איכות ההדפסה

כאשר מדובר על חולצות בית ספר, ההדפסה על החולצה תופסת רק חלק קטן מהבד, בשונה מאותן חולצות מודפסות עם ציורים גדולים מקדימה ומאחורה. יחד עם זאת, איכות ההדפסה של חולצות לבית הספר צריכה להיות אף היא טובה. חשוב שההדפס לא יתקלף או ידהה, ולכן כדאי לעשות אותו במקום בעל ניסיון בהדפסות על חולצות, במיוחד על חולצות בית ספר. ודאו שההדפסה עמידה בפני כביסות רבות, הזעה ותנאי מזג אוויר שונים. כדאי להדפיס את סמל בית הספר על סוגים שונים של חולצות: ארוכות, קצרות, דקות ועבות. התלמידים משתמשים בסוגים שונים אלה וכדאי שהחולצות יהיו זמינות  עבורם עם סמל בית הספר.

הקפדה על סוג הבד

בחירה של חולצות בית ספר צריכה להיעשות תוך מחשבה על סוג הבד ואיכותו של הבד. זיכרו כי הילדים נמצאים שעות ארוכות עם חולצות מודפסות אלו ועליהם להרגיש בנוח בהן. בדים שאינם נושמים או רכים דיים, לא יהיו נוחים ללבישה לאורך זמן. במיוחד במדינה חמה כמו שלנו, ועל כן כדאי לקחת היבט זה בחשבון בבחירת החולצות. כמו כן, בדים איכותיים לא יתבלו במהרה ויחזיקו מעמד לאורך השנה מבלי שהצבע ידהה או שיווצרו קרעים בחולצה בשל הכביסות המרובות. יש לקחת בחשבון כי ילדים גדלים לאורך שנת הלימודים, ויתכן ותידרשו לרכוש חולצות מודפסות במידה גדולה יותר, גם יותר מפעם אחת. גם אם החולצות מיועדות למספר חודשים מועט בלבד, כדאי שהן יהיו נוחות ונעימות למגע.