הדפוס בשירות האירוע המושלם

יום הולדת, יום נישואין, חתונה, בר מצווה, ברית, מסיבת רווקות או רווקים, חינה – כל אלה הן סיבות אמיתיות למסיבה. אך לפני האירוע יש כל כך הרבה מה לעשות, מה לארגן ולהפיק.

כולנו שואפים לארגן אירוע מושלם: אירוע שבו הזמנות לחתונה יהיו מעוצבות בקו עדכני ותוסס, שהאוכל יהיה טעים, שסידורי פרחים יהיו צבעוניים ורעננים, שהמוסיקה תקפיץ את האורחים, שעיצוב האולם יהיה אלגנטי ואם אפשר שתהיה איזו אטרקציה שתפיל את כולם מן הרגליים – או אז האירוע שלכם יהיה בהחלט בלתי נשכח…

כיצד מארגנים אירוע בלתי נשכח ?

ארגון האירוע מתחיל זמן רב לפני ערב האירוע עצמו ודורש הערכות מוקדמת ותכנון קפדני. אחד הדברים המשותפים לכל האירועים הוא הצורך לגשת לבית דפוס או לבחון כמה בתי דפוס. עניין זה עולה לנוכח העובדה שיש צורך להודיע למוזמנים על האירוע, אך לא רק! בכדי לשמור על נופך של מקוריות וחדשנות באירוע, כדאי לשקול להכניס כמה וכמה אטרקציות שיגבירו את העניין באירוע וילהיבו את האורחים.

מספר דוגמאות בהן אני עצמי נתקלתי בכמה אירועים, והיו מעניינים במיוחד: נעליים עם קפיצים שחילקו על רחבת הריקודים. מצחיק לראות את הרחבה נוסקת לגבהים חדשים- תרתי משמע- עם הנעליים הללו (מצחיק במיוחד לראות דודות וסבתות מקפצות לגובה 2 מטר על רקע צלילי "קוקו ג'מבו"). דוגמה מיוחדת נוספת היא זר מתוקים, ממש זר דקורטיבי אבל לא רק- כולו עשוי ממתקים ושוקולדים שאפשר לאכול תוך כדי הריקודים. אטרקציה מעולה לשמירה על אנרגיה זמינה החיונית לריקודים.

גם בית הדפוס יכול לסייע אף בארגון אטרקציות לאירוע שלכם. בבית דפוס מקצועי תוכלו למצוא עיצוב הזמנות בשלל רעיונות, סגנונות, קווים וחומרים. כך למשל הודות למודעות העולה וגוברת לשמירה על איכות הסביבה תוכלו כיום למצוא הזמנות עשויות מחומרים ממוחזרים וכך להודיע לכל יקיריכם על האירוע אך בבד בבד לתת יד לשמירה על סביבה ירוקה יותר. חברות דפוס המתמחות בכל הנושא של  דפוס עשויות לחסוך לכם זמן וכסף יקרים בבואכם לארגן אירוע.

ארגון האירוע מתחיל, כאמור, על פי רוב בהפקת הזמנות מרהיבות לאירוע המבשרות לאורחים כי במועד מסוים יתקיים האירוע. כיום ניתן בקלות יחסית להפיק הזמנות לחתונה או לברית המילה ממש באותו מקום שבו יספקו לכם גם אטרקציות לאירוע ובכך תחסכו לעצמכם ריצות מיותרות וכאבי ראש.

מגנטים לאירועים – מזכרת שלוקחים הביתה…

השאלה כיצד להפוך את האירוע שלכם לייחודי היא בהחלט שאלה קשה. אחת הדרכים הפופולאריות כיום הן מגנטים לאירועים. הרעיון שעומד מאחורי אטרקציה זו היא שלאורח תהיה מזכרת נפלאה לקחת איתו הביתה מהחגיגה.

במהלך האירוע מצלם צלם מיוחד את כל המוזמנים והאורחים ולקראת סיומו שלהערב יכולים האורחים לקבל במתנה תמונת מזכרת שלהם. התמונה היא על מגנט כך שניתן להדביק אותה על המקרר וליהנות מזיכרון נצחי…של האירוע שלכם !

ישנן לא מעט חברות המתמחות בהפקות דפוס המספקות מענה כולל לעורכי אירועים. אלו הן ממש אותן חברות דפוס המוכרות לנו כמספקות שירותים כגון : הדפסה על קנבס, חותמות, כרטיסי ביקור וניירות מכתבים. כיום יש ביכולתן לספק סל שירותים גדול יותר ומקיף יותר – שמסייע למארגני אירועים. השירותים לאירועים כוללים בין היתר : הזמנות מעוצבות, מעטפות מסוגננות, מתנות לאורחים כגון: חולצות מודפסות עם תמונותיהם של אורחי האירוע, מזכרות בדמות תמונות של האורחים על מגנטים, תמונות האורחים על ספלים, על מדבקות ועוד.

אם כן, אנחנו רואים כי ארגון אירוע יכול להיות מייגע ומתיש, יש צורך לארגן כל כך הרבה דברים במעט זמן יחסית וקשה שלא להיאבד בין ים המטלות. הסוד לייעול תהליכים הוא מציאת בית דפוס מקצועי המרכז בתוכו מגוון שירותים איכותיים שיחסכו לכם הרבה טרטורים וריצות מיותרות.

iris zohar – הפקת אירועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *