סוזוקי סוויפט החדשה – רכב קטן לעיר הגדולה

אם אתם מחפשים רכב לעיר- יש לנו הצעה פשוט נהדרת בשבילכם. סוזוקי סוויפט החדשה אשר מגיעה בדגם משופר, איכותי ומעוצב יותר היא בדיוק הדבר שאתם זקוקים לו למען הנהיגה בעיר. קטנה, חסכונית בדלק, במחיר אטרקטיבי במיוחד ועם המון יתרונות- סוזוקי סוויפט כובשת את השוק בסערה ותופסת מקום מכובד ברשימת הרכבים המבוקשים והמשתלמים ביותר- במיוחד למי שמחפש לעצמו רכב לעיר.

שהגודל שלה לא יטעה אתכם, שכן למרות שבהגדרתה היא עירונית- המכונית תשמש אתכם נאמנה בכל מקום שאליו תחליטו לנסוע גם מחוץ לעיר.

סוזוקי סוויפט 2013 היא למעשה דור רביעי של סדרת הסוויפט בישראל, בעיצובה היא אמנם נשארה באותה הקטגוריה אבל הסוויפט החדשה התבגרה, התברגנה ורמת העיצוב שלה השתדרגה באופן ניכר.

יש משהו במראה של סוזוקי סוויפט החדשה שמזכיר את מכוניות המינימיינור אך אלגנטית ומעוגלת יותר. היא מגיעה במגוון של צבעים וגוונים מדליקים ותוסספים והיא בהחלט מהווה את אחת הפנינות היותר מדליקות על הכביש.

יתרונות הדגם החדש

לדגם החדש של סוזוקי סוויפט יש יתרונות רבים ביניהם חלל פנימי מרווח הרבה יותר, איכות וביצועי נהיגה משופרים וכמה יתרונות מובהקים נוספים. סוזוקי סוויפט החדשה הינה חסכונית בצריכת הדלק שלה, אלמנט קריטי במיוחד היום כאשר מחירי הדלק מאמירים כל כך ונראה שהם נמצאים רק במגמת עליה. רמת הבטיחות של הרכב הרבה יותר טובה כאשר בברירת המחדל, הדגם מגיע עם שבע כריות אוויר ומבחני הריסוק שלו טובים יותר מבדגמים הקודמים.

לישראל יגיע הדגם של מנוע 1.2 ל' מה שאומר שמדובר על מכונית אשר נכנסת לקריטריונים של מיסוי ירוק כאשר משמעות הדבר היא שעלות הייבוא שלה תהיה נמוכה יותר וכך גם המחיר שלה לצרכן.

הרכב מציע נהיגה שקטה, נתון חשוב. תיבת הילוכים טובה, פלסטיקה איכותית והרבה הרבה מרווח פנימי. סוזוקי סוויפט מותאמת במיוחד לנסיעה בעיר, היא תחסוך לכם בבעיות חניה, תחסוך המון בהוצאות הדלק ותעניק לכם חוויית נהיגה מהנה במיוחד.

רכישת הרכב

כאמור, עלות הרכב אינה גבוהה, כאשר במקביל רוכש הרכב יוכל להנות ממסלולי מימון שונים אשר יהפכו את רכישת הרכב לנוחה ואטרקטיבית אף יותר. ליסינג פרטי הוא אחד מהפתרונות היעילים ביותר לרכישת הרכב, כאשר משמעות הדבר היא שבתמורה למקדמה לא גבוהה ותשלומים חודשיים סימליים תוכלו להנות מהרכב תוך רגעים ספורים מבלי שתצטרכו להמציא את כל ההון באופן מידי. כמובן שאם עומד לרשותכם רכב ישן תוכלו להנות משירותי טרייד אין לרכב, כך שבעד הרכב הישן שלכם תקבלו הצעה אטרקטיבית במיוחד. אם מצבו של הרכב תקין תוכלו להנות אף ממחיר מחירון מלא, כאשר עלותה של סוזוקי סוויפט תתומחר בניכוי המחיר שקיבלתם על הרכב הישן שלכם והרי לכם רכב חדש מהניילונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *