כל הדרכים לחייג לחו"ל בזול

אם בעבר הלא רחוק אנשים היו נוסעים לחו"ל אחת לשנה, כיום המצב שונה בתכלית. השמיים הם פתוחים, בהרבה יותר ממובן אחד. העולם הגלובאלי הפך לקטן יותר הן בגלל המודעות, העלות ובעיקר בשל ההתפתחות הטכנולוגית. כיום, נסיעות לחו"ל הן דבר שבשגרה בין אם מדובר בטיול בר/בת מצווה, טיול תרמילאים שלא מעט חיילים משוחררים ששים לבצע, לימודים בחו"ל, רילוקשיין מטעם העבודה ועוד. חלק מן הביקורים יהיו קצרים וחלקם ממושכים עד קבועים, אך המשותף לכל הנסיעות הללו הוא הצורך (ההדדי יש לציין) בשמירה על קשר של בני המשפחה והחברים שנותרו בישראל עם השוהים בחו"ל. כל מה שרציתם לדעת אודות הדרכים לחייג לחו"ל ובזול, במאמר שלפניכם.

אילו אפשרויות התקשרות קיימות?

מודעות ותחרות הן שתיים ממילות המפתח, אשר מאפשרות לנו, קהל הצרכנים, לבחור את דרך ההתקשרות אשר תהיה המתאימה, הנוחה ביותר עבורנו והזולה ביותר לכיסנו. שימו לב לאפשרויות ההתקשרות הבאות:

  • ·         רכישת חבילות שיחה –  אולי הדרך הנוחה והזולה ביותר לבצע שיחות מהארץ לחו"ל ולהיפך. המדובר ברכישה מושכלת ומודעת מראש של חבילת דקות שיחה בהתאמה אישית. יש לא מעט חברות אשר מציעות שירות שכזה דוגמת חבילת שיחות לחו"ל של Local03. ניתן לרכוש חבילת שיחות ללא הגבלה, חבילת דקות בהתאמה אישית וכו'.
  • ·         רכישת כרטיס  חיוג – הדרך הוותיקה ביותר לבצע שיחות מהארץ לחו"ל ומחו"ל לישראל היא באמצעות רכישת כרטיס חיוג. את ביצוע השיחות ניתן לבצע באמצעות טלפון קווי או באמצעות טלפון נייד בהתאם לכרטיס הסים שנמצא במכשיר. החיסרון הוא בעלות הגבוהה (בדרך כלל) של דקות השיחה, דבר המחייב את רוכש הכרטיס להיערך מראש עם כרטיס/ים נוסף/ים על מנת שהשיחה לא תיפסק באמצע.
  • התקשרות באמצעות תוכנות מחשב – כיום, אין כמעט אדם (למעט מדינות עולם שלישי) אשר לא אוחז במחשב (אחד לפחות) בביתו. תודות להתפתחות הטכנולוגית (voip בעיקר) יש לא מעט תוכנות התקשרות דוגמת הסקייפ, המסנג'ר וכו' המאפשרות לבצע התקשרות בין מחשבים ניידים ו/או נייחים לבין מחשבים ו/או טלפונים ניידים/קווים "רגילים". מדובר באחת האפשרויות הזולות והזמינות ביותר להתקשר עם אהוביכם השוהים בחו"ל ולהיפך.

כיצד בוחרים את דרך ההתקשרות הטובה ביותר?

כאמור, מודעות לתחרות הרבה השוררת בין חברות התקשורת השונות על ליבם של קהל הצרכנים ועריכת סקר שוק מקיף, יעזרו לכם לבחור את דרך ההתקשרות הטובה ביותר. שימו לב, את הבחירה עליכם לבצע בהתאם למצב העובדתי הנתון, למשל כאשר מדובר בבני משפחה המבצעים רילוקשיין לחו"ל למספר שנים, רכישת חבילת שיחות תהיה בהחלט האפשרות הנבונה והזולה לטווח הארוך, אך כאשר מדובר בבן משפחה אשר טס לטיול תרמילאים של חודש ומטה, כרטיס חיוג יכול להוות את דרך ההתקשרות הנוחה והזולה ביותר. בשורה התחתונה, כל מקרה לגופו ועריכת סקר שוק תוכל לחסוך לכם לא מעט "כאב ראש" וכמובן גם לא מעט עלויות. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *