להישאר בארץ ולהרגיש בחו"ל – מלונות בוטיק מומלצים

מלונות בוטיק בתל אביב מציעים חוויית אירוח כמו בחו"ל ובהשכרת אחד ממלונות אלה, אתם מבטיחים לעצמכם חופשה בסטנדרטים גבוהים ביותר מבלי לצאת מגבולות המדינה. מלונת בוטיק בנווה צדק והסביבה שלה, מציעים יחד עם העיצוב המוקפד, השירות האישי והאווירה האינטימית, גם את הסביבה הקסומה ביותר בעיר. יש בנווה צדק וסביבתה את השילוב המושלם בין הקרבה למרכז העיר עם הווייב הייחודי שלה ושפע מקומות בילוי יחד עם השקט והשלווה הייחודיים לאזור זה. זוהי שכונה בעלת קסם ייחודי וקרבה לים, היא בנויה מבניינים נמוכי קומה בעלי גגות רעפים ויש בה שפע אטרקציות וגם בתי המלון המעניינים ביותר נמצאים בה.

מלון בוטיק ורסנו

מלון בוטיק ורסנו הוא מלון בוטיק בנווה צדק הממוקם בלב השכונה, באחד הרחובות הציוריים ביות. יש למלון פטיו פרטי בעל צמחייה עבוטה אשר עומד לרשות האורחים וסוויטות אירוח מאובזרות במגוון גדלים. באפשרותכם לבחור בין הסוויטה הרומנטית לבין סוויטת GARDEN המרווחת שמזכירה בעיצובה סטודיו ניו יורקי. סוויטת one bedroom villa תאפשר לכם גם ללון במקום יוקרתי וגם לארח אורחים ולעבוד בנחת באזור המגורים המרוהט בריהוט חדשני. בסוויטות בעלות שניים או שלושה חדרי שינה של מלון בוטיק ורסנו תוכלו ללון עם חברים או ילדים וליהנות מהשילוב המושלם בין הנוחות הביתית לבין היוקרה של מלון בוטיק. המטבח המאובזר שיש בכל אחת מהסוויטות, יבטיח לכם את האירוח האופטימאלי. החדרים המרווחים של מלון זה אשר ממוקם במבנה היסטורי, יספקו לכם את הרוגע והשלווה ואת האירוח המושלם בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם.

מלון בוטיק בראון

מלון בראון מציע עיצוב אקלקטי, גג מאובזר, ספא, חדרי ישיבות ושירותים מיוחדים המיועדים במיוחד לאנשי העסקים. יש במלון זה גם בר ובכל אחד מהחדרים יש גם שולחן כתיבה ופינת ישיבה. מדובר על מלון בוטיק לאנשי עסקים הנמצא בפאתי שכונת נווה צדק שמציע גם דק שיזוף על הגג.

מלון בוטיק דה רוטשילד

מלון בוטיק דה רוטשילד ממוקם במרכז השדרה שנפגשת עם נווה צדק בקצה הדרומי שלה. גם מלון זה מותאם במיוחד לאנשי העסקים והוא מציע סוויטות בעלות פינות אירוח ופינות עבודה. העיצוב של המלון משלב בין רטרו חדש לבין הישן הקלאסי. שירותים מיוחדים המותאמים במיוחד לאנשי עסקים מציעים לינה משופרת עבור מי שמגיע לעיר לצורך פגישות עסקיות.

מלון בוטיק עלמה

מלון עלמה הוא בין מלונות הבוטיק שנפתחו בתל אביב בשנה האחרונה והוא ממוקם ברחוב אחד העם הגובל אף הוא עם שכונת נווה צדק. במלון 15 חדרים מעוצבים בצבעים ניגודיים ולכל אחד מהם עיצוב ייחודי. כמו שאר המלונות שהוזכרו כאן, גם מלון עלמה התמקם בבניין היסטורי ששוחזר והוא מציע פריטי טואלטיקה איכותיים, טלוויזיות תלת מימד ושולחנות עבודה בכל חדר. מדובר על מלון שלא יתאים לשהייה עם ילדים או לקבוצת חברים, אך יש בו אווירה כובשת בזכות העיצוב הייחודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *