טיול לשבת בצפון- היכן מומלץ לבקר?

השבוע עומד להסתיים וסוף השבוע מתקרב. ישנם האוהבים להתכרבל ולהנות פשוט מחוסר המעש וישנם אלה שלא יכולים לבלות את השבת בבית אלא מחפשים את הדרך המהנה לצאת ולבלות מחוצה לו. טיול לשבת לצפון הוא דרך נפלאה להנות מחוץ לבית. הצפון הוא מגוון וטיול בו יכול לכלול טיול רגלי בטבע, טיול רגוע או פיקניק באתרים שונים ואם לא התארגנתם לפיקניק, ניתן למצוא גם שפע של מסעדות מומלצות בצפון בהן תוכלו למלא את בטניכם.

נחל עמוד- הליכה בין בוסתנים ומעיינות

נחל עמוד הוא אחד הנחלים המוכרים באזור הצפון. טיול בו משלב הליכה בדרגת קושי קלה עד בינונית יחד עם האפשרות לשכשך מדי פעם בבריכות הקטנות הניצבות לאורך המסלול. לאורך המסלול תוכלו להנות מעצי זית, רימון, צמחיית נחלים סבוכה בסמוך לנחל וגם עצי דולב אשר באביב מצמיחים את עליהם ומצלים היטב על ההולכים במסלול. בסוף המסלול תהיו מאותגרים מעט בטיפוס במדרגות מגדת הנחל אל עבר היציאה אך חלקו הגדול של המסלול נעשה בהליכה רגועה.

נסיעה בדרך נוף

טיול לשבת בצפון אינו חייב להיות בהכרח טיול רגלי. ניתן לנוע ולראות נוף נפלא גם בעזרת הרכב. דרך נוף ביריה עוברת בתוך יער ביריה, יער גדול המלא בסוגים שונים של עצים כמו אורנים, ברושים ואף ארזים וגם עצי בוסתן כמו רימונים. דרך הנוף עוברת בתוך יער סבוך אשר ירוק לאורך כל ימות השנה. זרועים בו גם חניונים מסודרים ובהם שולחנות לפיקניק. לאורך הדרך תוכלו לראות בו גם מעיינות, חלקם נובעים כל ימות השנה וחלקם רק בחורף. מי המעיין עין נבוריה זורמים לבריכה אשר בה ניתן לראות גם בעלי חיים שונים ושרידי עתיקות. את דרך הנוף ניתן לעבור גם באמצעות אופניים. במקום ישנו סינגל חדש.

פיינבול, קארטינג ושאר פעילויות

במיוחד אם הטיול הוא עם ילדים, טיול שכולל רק הליכה או נסיעה לרוב אינו מספיק. בנקודות שונות ברחבי הגליל תוכלו למצוא קארטינג, כולל קארטינג פדלים שיחמם את האוירה, פיינטבול שיהפוך את הטיול לצבעוני ושמח יותר, פארק חבלים, ג'יפים, סוסים, טומקרים ועוד אמצעים שיגוונו לכם את הטיול. פעילויות כגון אלה הן מהנות ומוציאות אנרגיה כך שהצטיידות ברשימת מסעדות מומלצות בצפון בכל האזורים היא כדאית. כך תוכלו לקפוץ היישר מן הפעילות אל מסעדה טובה שנמצאת בקרבת מקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *