עיצוב חדר השינה- כי גם לנו מגיע

אנשים רבים אשר רוכשים דירה חדשה או משפצים דירה קיימת נוטים להשקיע רבות בעיצוב סלון כך שיהיה יפה ומטופח, בעיצוב המטבח כך שיהיה נוח, פרקטי ואסתטי מאוד וגם בעיצוב חדרי הילדים. לא מעט שוכחים עד כמה חשוב גם להשקיע בחדר השינה. זהו החדר בו אנו מבצעים את אחת הפעולות החשובות ביותר- השינה וגם מעבירים בו זמן רב, יותר מבכל מקום אחר. במקום העבודה ואפילו בסלון או במטבח איננו מבלים כשליש מחיינו. לכן, חשוב שחדר השינה יעוצב באופן הרמוני ונעים, שיהיו בו רהיטים נוחים לשימוש שישתלבו זה עם זה באופן שישרה מרגוע בחדר. אז איך לעצב את חדר השינה כך שנרגיש בו נעימות, שלוה ופינוק?

להתאים את הריהוט והתאורה לצרכים

על מנת שחדר השינה יהיה נוח ונחוש בו רוגע הוא צריך קודם כל להתאים לנו ולצרכינו. לפני בחירת רהיטים לחדר שינה, חשבו מהם הצרכים שלכם: מהי כמות הבגדים שיש לכם ובהתאם לכך מהו גודל הארון הנדרש. האם אתם מעוניינים בארון קיר גדול שיתפוס את כל רוחב החדר או בארון קטן יותר יחד עם פתרונות אחסון אחרים כמו שידה עם מגירות. לגבי התאורה, חשבו היכן חשוב לכם שתהיה תאורה כשזאת יש לקחת בחשבון עוד עם תכנון נקודות החשמל בחדר. לדוגמה, אם אתם אוהבים לקרוא לפני השינה ניתן לספק את התאורה המתאימה באמצעות מנורת קריאה שתהיה תלויה מעל המיטה או צמודה לקיר שמעליה.

לבחור סגנון מוביל וללכת על פיו

בחדר השינה כדאי לבחור בסגנון מוביל ולהתאים את כל הריהוט אליו. חדר השינה אינו המקום לבחון בו סגנונות או צבעים צעקניים. זאת ניתן לעשות בסלון על ידי צביעת קיר אחד בצבע מקורי למשל. חדר השינה, מעט בדומה לחדר תינוקות צריך להיות בצבעים עדינים. מיטה בצבעים בהירים אליה תותאם שידה וארון בצבעים דומים, ישרו בחדר נועם ויסייעו לכם להרדם בתחושה נעימה יותר. תוכלו להחליט האם תרצו לעצב את החדר בסגנון כפרי הכולל גווני חום וריהוט מעץ יחד עם מנורות העשויות קרמיקה או לחילופין סגנון קלאסי-רומנטי הכולל ריהוט בצבעי לבן, מנורות בסגנון עתיק ממש כמו בחדרי השינה של הנסיכות והמלכים.

לתכנן היטב את מיקומו של כל מרכיב

תכננו את מיקומו של כל רהיט או מרכיב אחר בחדר כך שיהיה לכם נוח. חשבו אם אתם מעוניינים במיטה מול הדלת, מול החלון או מול הארון. יש לקחת בחשבון כי ישנם חדרי שינה עם יחידת הורים צמודה. תכננו כ ך שלא תתעוררו יום יום מול השירותים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *