טיול מאורגן בסין – מה הכדאיות?

סין היא יעד פופולרי כבר תקופה ארוכה, המדינה מצליחה לעודד כל שנה אלפי תיירים מחלקים שונים בעולם. חלק מהתיירים מעדיפים להגיע באופן עצמאי ולטייל לבד בסין אך רוב האנשים מעדיפים לעשות טיול מאורגן ולדעת את כל המסלול שלהם עוד מהארץ.

 

כאמור סין היא יעד שמצליח למשוך אליו המון תיירים מידי שנה. רוב האנשים המגיעים לסין מעדיפים לעשות את הטיול דווקא כטיול מאורגן.

 

 

מדוע לטייל בסין דווקא עם טיול מאורגן?

 

יש הרבה יעדים בעולם שניתן לטייל בהם באופן עצמאי בקלות וזה אפילו משתלם יותר כלכלית אך אם מדובר בטיול לסין, ההמלצה הראשונה היא טיול מאורגן עם חברת טיולים. למרות שסין מצליחה למשוך אליה אלפי תיירים מידי שנה היא נחשבת ליעד שלא פשוט לטייל בו. סיבה זו גורמת להרבה אנשים לבחור באפשרות של טיול מאורגן.

 

להלן מספר סיבות  המסבירות מדוע טיול בקבוצה מאורגנת הנה אפשרות עדיפה:

  • קושי בשפה – הסינים מסרבים להבין שהם צריכים ללמוד שפה נוספת (אנגלית), רוב הסינים אינם מבינים אנגלית ולא יכולים לעזור לתיירים כאשר הם נזקקים לעזרתם. כאשר מטיילים לבד קורים הרבה מקרים בהם צריכים את עזרת המקומיים בהכוונה וכדומה. בסין לא תוכלו להיעזר במקומיים. טיול מאורגן יוצא עם מדריך שמכיר את המקום ופעמים רבות מדבר את השפה המקומית.
  • קושי פיזי – סין ידועה בתרבות של מנזרים ונזירים. בהרבה מקרים אתרים רבים ממוקמים על הרים או במקומות שקשה להגיע אליהם. בטיול עצמאי הטיילים יצטרכו למצוא דרך קלה להגיע ליעדים אלו או שלבסוף יעלו בדרך הקשה. טיילים בטיול מאורגן יגיעו ליעדים אלו בדרך הקלה ביותר והמהירה ביותר מבלי להתבלבל ולבזבז זמן על חיפוש דרכי הגעה נגישים יותר.
  • תרבות מקומית– בפועל צריך להבין שהתרבות הסינית עצמה אינה תרבות קשה הדבר היחיד שבכל זאת עושה איזשהו קושי הוא ההבנה שלה. התרבות הסינית כל כך שונה מתרבויות רבות שאנחנו מכירים והדבר הזה יכול לגרום לבלבול רב בקרב התיירים. בנוסף, התרבות הסינית מחולקת בתוכה להמון מנהגים וערכים שתיירים לא מכירים, מנהגים אלו יכולים להיראות הרבה פעמים כמוזרים וגורמים להתרחקות מהמקומיים. בטיול מאורגן המדריך דואג להסביר הכל ולפשט את הדברים.

לסיכום

סין היא מדינה מאד ידידותית והיא מדינה מדהימה שאפשר לטייל בה תקופה ארוכה עם זאת הטיול עצמו בה אינו טיול קל ולכן הרבה אנשים מעדיפים לעשות טיול מאורגן ולהישאר בראש שקט בכל הנושא של הטיול. טיול מאורגן הנו טיול שבו חברת הטיולים דואגת להכל כך שלתיירים נשאר רק ליהנות מהטיול ולנסות הרגע ככל שניתן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *