קפה עם סיבים תזונתיים

קפה הוא המשקה הפופולארי ביותר ברחבי העולם. בכל מדינה אנשים נוהגים לשתות משקה זה אם כמשקה הבוקר שלהם ואם כמשקה בשעות מאוחרות יותר וזאת במטרה לזכות באנרגיות מחודשות. בתקופה האחרונה ניתן להבחין באנשים רבים בישראל ששותים משקה פולי קפה קצת שונה שנקרא Balance  קפה.          Coffee cup

 

קפה- יתרונות רבים במשקה אחד

הקפה הוא אחד המשקאות הידועים ביותר בעולם. אנשים לעסו פולי קפה ושתו משקה קויפה לפני אלפי שנים וגם כיום חינו לא סר וניתן לראות במדינות רבות בעולם שאנשים מתחילים את יומם עם משקה זה.  הקפה ידוע כמשקה ריחני בעל ארומה חזקה ויתרונות רבים:

  • נוגדי חמצון- בקפה יש נוגדי חמצון שמשתלבים עם המגנזיום שקיים בקפה ומשפיעים לטובה על הרמה של הסוכר בדם.
  • טריגונלין- גם רכיב זה קיים בקפה, עוזר במניעה של עששת וגורם לאותה ארומה נפלאה שכל שותי הקפה מכירים.
  • ממריץ- מרכיב הקפאין שבתוך הקפה מעורר את מערכת העצבים שלנו ולכן פעמים רבות אנו רואים שאנשים שלא ישנו מספיק בלילה וצריכים לתפקד ביום שותים אותו וכן ספורטאים שזקוקים לאותה מנת מרץ אנרגטית.
  • הקלה בכאבי ראש- הקפאין עוזר גם במניעה של כאבי ראש אצל אנשים רבים.
  • מעכב פרקינסון- הקפאין מעכב את מחלת הפרקינסון.

אלו הם רק חלק מרשימה ארוכה של יתרונות שמיוחסים לקפה אותו רוב האנשים שותים רוב היום.

 

סיבים תזונתיים- על מה מדובר?

בעשור האחרון אנו שומעים רבות על היתרונות של סיבים תזונתיים למערכת העיכול ועדים לכך שחברות רבות מוסיפות למוצרי הבסיס שלהם סיבים תזונתיים מסוגים שונים. סיבים אלו נמצאים בחלק מסוים של הצמח ונחלקים לשני סוגים עיקריים, המסיסים אותם ניתן למצוא בקטניות, סוגים שונים של פירות, שיבולת שועל ועוד. הסוג השני הוא של הסיבים הלא מסיסים אותם ניתן למצוא בירקות שונים ובחיטה. חשוב לדעת שלעומת כל מיני מרכיבים שונים שמצויים במזונות שלנו, סיבים תזונתיים לא מתעכלים וזאת משום שהם אינם נספגים במערכת העיכול. היתרונות של הסיבים רבים ופעמים רבות אנשים קונים אותם משום שהם גורמים לתחושת שובע, כמו למשלBalance ,  קפה שמשלב כל מיני סיבים.

 

לסיכום, אם גם אתם מעוניינים לשלב את הטעם הנפלא של הקפה ולחוש שבעים ובריאים, קרוב לוודאי שקפה באלאנס יהיה אידיאלי עבורכם. בנוסף, תמיד רצוי לשמור על תזונה יומיומית מאוזנת ופעילות גופנית קבועה לחיים בריאים יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *