קצת על קופירייטינג וכתיבת תוכן

ההבדל בין אתר טוב לאתר מצוין תלוי במידה רבה ברמת המקצועיות של קופירייטר. שירותי תוכן או כתיבה שיווקית אלו הם בגדר הכרח כיום עבור כל עסק שמבקש להעביר את מסריו באופן הקולע והקולח ביותר אולם בעיקר בצורה היעילה ביותר. מכיוון שכיום בעידן הדיגיטאלי, אתר האינטרנט של העסק משמש כחלון הראווה הראשי שלו, כתיבת תכנים לאתרים מחייבת מומחיות רבה. אתר האינטרנט למעשה משמש כנקודת מפגש בין המסר של החברה או העסק ללקוחותיו הפוטנציאליים.                                                                                                        old calligraphy pen on white paper                                                                                                                                                                 

 

החשיבות של שירותי תוכן לאתרי אינטרנט

על כן שירותי קופירייטר ובכלל כתיבה לאתרים הוא תחום רחב מאד שהתפתח לא מעט לאחרונה ונחשב למקצוע לכל דבר בעל חשיבות גבוהה בקרב כל שירות, מוצר או מותג כזה או אחר. שירותים אלו אם ניתנים על ידי בעל מקצוע מנוסה ומיומן עשויים להניב תוצאות משמעותיות שיבואו לידי ביטוי ביצירת תדמית חיובית ותרומה לבידול השירות המוצר או המותג משאר המתחרים בשוק. קופירייטינג איננו מסתכם אך ורק באמצעי להעברת מסרים אלא לוקח בחשבון בראש ובראשונה את צרכי קידום האתר במנועי החיפוש ובפרט בגוגל.

 

הייחוד של הכתיבה האינטרנטית

קיוורד מציעה שירותי כתיבה שיווקית, בניית אתרי וורדפרס דינאמיים, ניהול תוכן דיגיטאלי באיכות הגבוהה ביותר. חשוב להבין כי להבדיל מכל מדיום אחר, האינטרנט הוא התזזיתי ביותר וישנו קושי לא מבוטל לגרום לגולשים להישאר באתר ולא לנדוד אל הטאב הבא. כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט שונה מכל סוג אחר של כתיבה וההבדל נעוץ בכך שהקורא יבחר לקרוא את התוכן רק אם הוא באמת תורם לו וכתוב בצורה איכותית, קולחת דיה ובהירה.

 

כללים והנחיות

אם ברצונכם למשוך גולשים אל האתר ולגרום להם להישאר בו יותר מכמה שניות ספורות חשוב להפנים את הנקודות הבאות. ראשית יש להבהיר לגולשים מה יוצא להם מקריאת התכנים, רק באופן הזה הם אכן יגיעו לסוף המאמר. כתיבה שיווקית חייבת להיעשות עם לא מעט רגש והמון יצירתיות. מבחינה טכנית הכתיבה צריכה להיות קצרה וקולעת, הימים של הטקסט הארוך חלפו מהעולם ויש להקפיד על אורך מקסימאלי של ארבע מאות מילים בעמוד הליבה של האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *