פינות אוכל בעיצוב מושלם לחלל הבית

פינות אוכל הכרחיות בכל בית ובעיקר בבתים בהם ישנם ילדים ומתקיימות ארוחות משותפות במהלך היום יום. בין ארוחות אלו נמצא את ארוחות הבוקר, צהריים, ערב וארוחות בשבתות ובחגים. פינת אוכל היא אולי הפינה החשובה ביותר בבית, הן בשל העובדה שבפינה זו מתגבשת כל המשפחה לארוחות המשותפות ולשיחות החולין. הלכה למעשה, בפינות האוכל יכולה המשפחה לחזק את הקשר האחת עם השנייה. כדי שהפינה תשתלב ותתמזג באופן הומוגני עם יתר חלקי הבית, חשוב להקפיד על רכישה נכונה מהשלב הראשוני ועד השלב הסופי בו מציבים המובילים את הפינה במקומה הייעודי.                                                                                       p158657_m

כך תבחרו פינת אוכל לביתכם

בעידן הנוכחי מוצעות למכירה פינות אוכל רבות ומגוונות, בגדלים, צבעים ועיצובים שונים. לא כל פינה מתאימה לכל בית וכדי שתבצעו רכישה מושכלת, נכון שתתנהלו בהתאם לשלבים הבאים:

מדדו את הפינה בה תציבו את השולחן והכיסאות אותם תרכשו. הבחירה צריכה להתבצע בראש ובראשונה בהתאם לשטח הפנוי אותו קבעתם בפינה תוך שאתם לוקחים בחשבון את מרווח התנועה לו זקוק כל אדם שיושב אל מול שולחן האוכל. הגעה לחנות או למשווק דרכו תרכשו פינת אוכל ללא מידות מדוייקות, תותיר אתכם בסימן שאלה ותצריך מכם לחזור בשנית עם המידות המדוייקות וחבל על הזמן שלכם ועל האנרגיות. עוד חשוב לזכור כי אתם יכולים בקלות להתפתות לפינת אוכל מדהימה בה תתקלו מבלי לקחת בחשבון את מידותיה אל מול המידות הקיימות בביתכם. שימו לב והגיעו מוכנים כדי לא לחוות מפח נפש לאחר הרכישה.

לאחר שמדדתם את השטח בו תציבו את פינת האוכל, בחרו את הצבע של פינת האוכל בה אתם מעוניינים. הצבעים הם רבים ומגוונים אך על פי רוב, פינות אוכל משתלבות עם הסלון ועל כן עליכם להקפיד על בחירת צבע בהתאמה מלאה לריהוט המוצב בסלון, כך לא תפגעו בעיצוב הרווח בחלל הבית. לעיתים, פינת אוכל ספציפית תראה לכם בתצוגה כפינה מדהימה אך אל תתפתו לרכוש אותה אם אין היא מתאימה מבחינת הצבעים לריהוט הרווח בסלון ביתכם.

פינה עגולה, מרובעת או מלבנית? פינות רבות מעוצבות במספר סגנונות, חלקן מרובעות, אחרות מלבניות ואילו יש את המרובעות. עוד ישנן פינות נפתחות לשולחנות ארוכיםת יותר וכדומה. קחו בחשבון את מספר הסועדים באופן קבוע ואת תדירות האירוח אותו אתם מבצעים ובחרו בהתאם את הפינה המתאימה לאורח חייכם באופן אישי, שהרי אין טעם לרכוש פינת ישיבה המתאימה ל- 10 סועדים אם משפחתכם כוללת 4 נפשות בלבד וההפך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *