אגוזי- כי מגיע לכם ממתק ברמה גבוהה

מסטיק בזוקה ואגוזי נחשבים לממתקים הקלאסיים של ישראל ורוב ההורים בישראל זוכרים שהם אכלו ממתקים אלו בהיותם ילדים. במאמר זה נסביר מדוע ממתקים אלו מוגדרים על ידי רבים כממתקים איכותיים וכיצד הם מצליחים לעמוד בתחרות האינסופית של יצרני הממתקים שמוצאים מדי שנה ממתקים חדשים לשוק.                  Rice chocolate

 

אגוזי הוא מראשוני הממתקים של חברת עלית. ממתק זה מוצע בגודל הסטנדרטי של 45 גרם ורבים בוחרים בו כממתק היומי שלהם משום השילוב האיכותי של הנוגט, אגוזי הלוז השלמים ושכבת הקרמל הכה טעימה. בשנים האחרונות אנשים נהנים גם מחטיפי גלידה שמבוססים על ממתק זה. אם אתם מעוניינים לפנק את הילדים שלכם כאשר הם נוסעים לבית הספר, חזרה לצבא או לאוניברסיטה, שימו בתיק שלהם ממתק נפלא זה.

 

מסטיק הבזוקה

המסטיק המפורסם של ישראל. אין מבוגר אחד שאינו זוכר את המסטיק הוורוד בעל הטעם המיוחד שתמיד הכיל את אותן בדיחות ואותם הגיגים, כמו למשל '..בגיל 21 תגיע אל הירח..,. מסטיק זה מלווה את הישראלים יותר מיובל, ידוע כמסטיק שאידיאלי לניפוח בלונים וורודים גדולים וכולל את כל בדיחות הקרש המוכרות של ג'ו וחבורתו. אם בעבר, המסטיק הגיע בצורת מלבן ורוד ולא היו לנו אפשרויות רבות, כיום מסטיק בזוקה מוצע בסגנון צנצנת ג'ולים, מארז שכולל 28 יחידות ואידיאלי למשלוחי מנות וכממתק יומיומי קבוע לילדים שאוהבים לעשות בלונים, הוא גם מגיע בצורת מארז שכולל 5 יחידות אותו ניתן לשאת בתיק ולרענן את הפה כל אימת שאנו רוצים. אם אתם מעוניינים בחתיכות קטנות של בזוקה תוכלו לקנות קופסה קטנה של מסטיקים אלו וכן מגוון טעמים של מסטיק זה, כמו למשל בזוקה בטעם תות-בננה. לאלו ביניכם שמתגעגעים לבזוקה אך לא מעוניינים ללעוס מסטיק עם סוכר, עלית התאימה את עצמה אליכם ומציעה לכם בזוקה ללא סוכר.

 

רוב האנשים בישראל אוהבים ממתקים. למרות המודעות הגבוהה כיום ועצם העובדה שרובינו מקפידים על תזונה נכונה, רובינו עדיין צורכים מפעם לפעם ממתקים טעימים אותם אנו אוהבים. אם גם אתם לא מעוניינים לוותר על אותה מתיקות מוכרת אותה אתם אוהבים עוד מילדותכם, יש לכם אפשרות לקנות לילדים מסטיקים מסוג בזוקה בצורת ג'ולים וקוביות ולעצמכם מסטיקים ללא סוכר. מפעם לפעם ניתן גם לקנח בממתק איכותי שבתוכו אגוזי מלך שלמים כגון ממתק אגוזי או כל חטיף דומה.

 

לסיכום, בזוקה ואגוזי הם שני הממתקים המובילים של עלית, הם מצליחים ללוות את רובינו רוב החיים ולנצח בתחרות האגרסיבית של הממתקים מדי שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *