רפואת שיניים אסתטית – שילוב של בריאות ויופי

אם בעבר רופא השיניים שימש כאותו מומחה לרפואת הפה שאיתר כל מיני חורים ובעיות בשיניים ותיקן אותם באמצעות סתימות, טיפולי שורש וכתרים, כיום כל אדם מעוניין שרופא השיניים שלו יתקן את הליקוי בשיניים אך גם יבטיח לו מראה שיניים אסתטי, כך נולד התחום של רפואת שיניים אסתטית.                                           Medical instruments

 

רפואת השיניים האסתטית היא רפואה שמשלבת את בריאות השן ואת כל הקשור אל הצד האסתטי של השיניים. כאן, טרם אתם בוחרים ברופא השיניים שלכם חשוב לוודא שהוא יבצע את טיפולי השיניים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ויספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

 

הרפואה האסתטית – בודקים ובוחרים

  • הרישיון של רופא השיניים שלכם – חשוב לבחור ברופא שיניים שיכול להציג בפניכם רישיון רופא וזאת טרם אתם ממשיכים בשאר הבדיקות לגביו.
  • שירותי המרפאה- חשוב מאוד לבדוק מהם השירותים המוצעים על ידי הרופא במרפאה אליה אתם מעוניינים להשתייך, בדרך כלל רופאי שיניים שעוסקים בצד האסתטי של רפואת השיניים מציעים שירותי קוסמטיקה של השיניים, טיפולי אסתטיקה דנטלית, שיחזור של שיניים חסרות, שתלים דנטליים, כתרים מסוגים שונים, כמו למשל כתר זירקוניה ושיקום כולל של הפה.
  • ניסיון- חשוב לבדוק מהו הניסיון של אותו רופא שיניים בו אתם בוחרים, כמה זמן הוא עובד בתחום רפואת שיניים אסתטית, מה עיקר המומחיות שלו, האם הוא משמש גם כמרצה או מנחה באוניברסיטה או בחוגים מסוימים של רופאי שיניים או אנשים שעוסקים בתחום האסתטיקה הדנטלית.
  • המלצות ולקוחות- חשוב לבדוק מהן ההמלצות על רופא טרם ההחלטה לשכור את שירותיו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבדוק מהם הפידבקים לגביו ברשת האינטרנט, לקרוא המלצות עליו ואם אפשרי לשוחח גם עם לקוח או שניים של הרופא.

 

התוצאה האסתטית הטובה ביותר תתקבל כתוצאה מהתאמה של הטיפול והכתרים לכל לקוח בנפרד. כיום, אחד הפתרונות הטובים ביותר לשחזור של שיניים שעברו טיפולי שיניים ולהגנה עליהם הם הכתרים. אם בעבר השתמשו בכתרים מכל מיני סוגים, כיום רוב רופאי השיניים מעדיפים להשתמש בכתרים מחרסינה וזאת משום המראה האסתטי הנפלא שלהם והעמידות שלהם. בין כתרי החרסינה יש גם סוגים שונים של כתרים, אחד מהם הוא כתר זירקוניה שהייצור שלו נעשה ללא שלד של מתכת ומועדף על רופאי השיניים משום שהחומר ממנו עשוי הכתר אינו מגרה את החניכיים ויוצר כל מיני תופעות לוואי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *