הדברות – מה אתם לא יודעים עליהן?

רוב האנשים אינם מייחסים חשיבות לכל הקשור אל ההדברה וכל שחשוב להם היא התוצאה. חוסר ידע זה ושימת לב לפרטים החשובים ביותר של פעולת ההדברה יכולה בנקל להוביל אותם למצבים בהם הם יגלו שהבחירה שלהם הייתה לקויה ופעמים אף מסוכנת. במאמר זה נספק לכם את כל הנקודות החשובות ביותר אותן יש לדעת אודות הדברות טרם אתם מחליטים להזמין את שירותיה של חברה זו או אחרת.

 

יש חברות הדברה שונות ולא כל חברה מציעה את אותם שירותים להם אתם זקוקים. אמנם כל החברות מציעות שירותי הדברה אך לא בהכרח הדברה ביתית ולא בהכרח את אותו הסוג לו אתם זקוקים. מסיבה זו הדבר הראשון אותו יש לעשות טרם ההחלטה להשתמש בשירותיה של חברה זו או אחרת היא לוודא שהחברה מספקת שירותי הדברות לבית או לעסק. לאחר מכן יש לברר מהם הסוגים השונים של ההדברות שמוצעות במסגרת שירותיה של החברה, האם מדובר על מדבירים שמנוסים בהרחקת מקקים, יונים, עכברושים, פשפשים וכן הלאה. פילוח וסינון נכון מהווים תנאי הכרחי לבחירת אותה ההדברה (חברת ההדברה) המתאימה לכם.

 

לא מוותרים על רישיונות והיתרים

אין זה משנה עד כמה היה חם בחוץ והמדביר שכח לקחת את הרישיון שלו או שהמדביר נראה כמו איש אמין מאוד. אין לוותר על הבקשה להציג רישיון מדביר מוסמך וחשוב מאוד גם לדרוש לדעת מהם החומרים שבתרכובת ההדברה וזאת על מנת שתוכלו לוודא שכל החומרים בהם משתמש המדביר קיבלו היתר שימוש (בהתאם לתקן) על ידי המשרד לאיכות הסביבה. ויתור על רישיונות והיתרים יכול לגרור מפח נפש כאשר תגלו שנעשתה עבודה לא מקצועית משום שהמדביר שביצע את העבודה הינו חובבן שלא עבר את ההכשרה המתאימה ושהחומרים בהם השתמש המדביר הינם חומרים מסוכנים בהם כבר לא משתמשים כיום משום שהם יכולים לסכן את בריאותם של בני המשפחה ואף לפגוע בסביבה בה חיים.

 

לסיכום, טרם אתם בוחרים חברת הדברה או מדבירים חשוב לוודא שאתם מבצעים את הבחירה בחברה או באיש המקצוע המתאים ביותר לביצוע המשימה. בנוסף, טרם ההדברה תמיד יש לברר האם אתם צריכים להיות מחוץ לדירה בעת ההדברה או כמה שעות לאחריה, מה מכסה האחריות שניתנת לכם, לכמה זמן היא תקפה ומהן פעולות המנע אותן יש לבצע על מנת להימנע מהישנות התופעה של מכרסמים בביתכם. בהצלחה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *