הפקת סרטוני תדמית לעסק

בעידן הרשתות החברתיות למילים ולסרטונים יש כוח ועל כן חברות, עסקים ואנשים פרטיים מעבירים מסרים בכלים הללו. לא כל עסק מבין את רזי השיווק, אך ישנו אפיק מהותי בו משתמשים מרבית העסקים והוא הפקת סרטוני תדמית. סרטון תדמית מאפשר לכל בעל עסק להעביר את המודל העסקי ללקוחותיו הקיימים והפוטנציאלים בצורה וויראלית, מעניינת ומסקרנת. בעלי העסקים נוהגים להטמיע את הסרטון באתר האינטרנט, להפיץ ברשתות החברתיות ולעיתים אף להפיץ בחתימת המייל אשר נשלח לספקים, ללקוחות ועוד. כל אלו מעבירים את המסר שסרטון ווידיאו תדמיתי בעלי כוח שיווקי רב עוצמה.

 

בכדי להפיק סרטון תדמיתי אפקטיבי עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים כשהחשוב ביותר הוא ה- באזז אותו אתם מעוניינים שהסרט ייצור. שהרי בשורה התחתונה המטרה היא שמספר רב של גולשים (לקוחות פוטנציאלים) ייחשפו אליו. כל עוד תצליחו ליצור סרטון ענייני, מצחיק, מעניין או מאתגר, כך גם (קרוב לוודאי) תוכלו ליהנות מתנועה רבה וחשיפה נרחבת.

בבואכם להשקיע בסרטון, השלב הראשון תמיד יהיה בחירת חברה מקצועית כל מהותה היא הפקת סרטוני תדמית וזאת על מנת שתוכלו ליהנות מהניסיון העשיר של החברה והמקצועיות חסרת הפשרות של המומחים שעובדים בה. חשוב לקחת בחשבון שלא כל אדם שיודע לעבוד עם תוכנת עריכה יצירתי ומקורי ולכן תמיד יש לבחור במקצוענים שהוכיחו את עצמם בעבר ויודעים כיצד לשלב את היצירתיות שלהם עם המקצועיות שלהם בכל הקשור אל העריכה ושילוב התוכן המתאים בסרטון התדמיתי.

כמה עולה להפיק סרטון תדמית

פעמים רבות חברות קטנות מחליטות לא לבצע צעדים שיווקיים מסוימים משום העלויות היקרות הכרוכות בביצוע צעדים אלו. סרטון תדמיתי לבית העסק הוא בהחלט אפיק שיווקי אך השאלה הנשאלת היא כמה עולה ההפקה של הסרטון. התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית והמחירים יכולים לנוע החל מכמה מאות שקלים ועד כמה אלפי שקלים וזאת ביחס להיקף העבודה הנדרשת בהפקת הסרטון. טרם אתם יוצאים אל הדרך עליכם לבחור בחברה המקצועית ביותר ולברר את העלות הנדרשת עבור הסרטון הנדרש. לאחר קבלת הצעת המחיר בחנו האם התקציב שלכם ריאלי לאותו סרטון תדמיתי בו אתם מעוניינים או לא. כך או כך חשוב לדעת שתמיד עדיף להשקיע קצת יותר כסף בסרטון איכותי על פני סרטון שאינו אפקטיבי. דבר נוסף אותו חשוב לבחון הוא האם המחיר כולל סבב תיקונים במידת הצורך והאם המומחים בחברה יעזרו לכם להגות את הרעיון לסרטון או שמא עליכם להציג את הרעיון והחברה היא זו שתבצע את בקשתכם ולא מעבר לכך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *