בדי ריפוד על כל סוגיהם – היכרות קצרצרה

האמת היא שבדי הריפוד הפכו את חיינו לקלים. אנחנו חשופים לכל כך הרבה המצאות ושידרוגים בחיים שאנחנו לא תמיד עוצרים כדי להודות עליהם או להעריך אותם. בדי הריפוד העניקו לנו את האפשרות להאריך את חיי הכורסא או הסלון שלנו, ככה, חיש קל. אם פעם הילדים שלנו היו מלכלכים את הספה במעדן שוקולד והיה נשאר כתם, הרי שהם חרצו את גורל הספה להישאר עם כתם לנצח. כיום, עם האפשרות לרפד את הרהיטים שלנו מחדש אנחנו יכולים לא רק שלהיות בראש שקט אלא גם להתחדש מפעם לפעם.

 

סוגי הריפודים המוכרים לנו

בדי הריפוד הפכו להיות דבר שבשגרה, ואנחנו כצרכנים אשר מהווים כוח צריכה בכל הקשור בריפוד הרהיטים, צריכים לדעת קצת יותר על סוגי הריפודים המוצעים לנו על מנת שנדע להתאים את הצרכים שלנו אל הריפוד המתאים ביותר. ישנם הבדים הטבעיים שהוכתרו לא פעם כחביבי הקהל והם בדים אשר עשויים כותנה או פישתן. הבדים האלו נעימים למגע והופכים את הריהוט ליותר קליל ופחות פורמאלי ויש היאמרו כי המראה המתקבל הינו אריסטוקרטי ובוטיקי.

 

לצד אלו יש את הבדים הסינטתיים אשר היתרון הבולט שלהם הוא שהם מונעים חדירה של נוזלים לתוכם והם קלים לניקוי במקרה שכזה. הבדים האלו עשויים מיקרופייבר או פוליאסטר ומצויים בעיקר בבתי סטודנטים המחפשים ריהוט לתקופה קצרה או בבתים עם ילדים קטנים, בהם מטבע הדברים קשה קצת יותר לשלוט על תאונות מזדמנות של לכלוך לא צפוי. סוג נוסף של ריפוד הוא העור שלרוב גם הוא היקר ביותר, בעקבות העבודה הרבה המושקעת בעיבוד שלו. מראה ריהוט עם עור אשר מתקבל מעניק מראה יוקרתי ועשיר.

 

אינסוף שילובים

למרות הסוגים השונים של הבדים, חשוב לציין כי כל עיצוב בו תחשקו ניתן לייצר. כיום באפשרותנו לרכוש ספה "ערומה" ולקשט אותה כפרי הדמיון שלנו. בדי ריפוד נועדו לשרת אותנו והם אכן משרתים אותנו נאמנה. האפשרות שיש לנו לעצב ולרפד לפי טעמנו האישי מאפשרת לנו גם לשלב בין הסוגים השונים של הבדים וליצור מראה שמתאים לנו לפי הצרכים שלנו מבלי שמעצב מסוים הכתיב לנו את קו העיצוב ואת המראה המתקבל.

 

בתי עיצוב המספקים חוויה כוללת

על דקורטור וילונות שמעתם? עולם העיצוב כה התפתח עד שיש לנו גם היום מעצב וילונות אשר מתהדר בטעם משובח אשר יכול להעניק לנו טאץ' מענג של עיצוב בכל הקשור לוילונות. כיום יש בתי עסק המאגדים בתוכם גם את שירותי הירפוד וגם שירותי עיצוב נוספים כמו מעצבי הוילונות. בעקבות השפע הרב שישנו כיום קשה לעתים להתמקד על הפריט הטוב ביותר עבורנו והמעצבים בעלי הניסיון יודעים לנווט אותנו ולפקס אותנו על מנת להתאים לנו גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינה ויזואלית. תתחדשו!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *