כל שחיין והברכה שלו

אם יש לכם חצר גדולה ואתם מחפשים איך לנצל אותה ואיך להפוך אותה לכזו שתהיה פונקציונאלית עבורכם ועבור הילדים שלכם, יש לכם לא מעט דרכים לעשות את זה. חצר פרטית היא מתנה ואפשר לעשות איתה מה שרוצים, במידה כמובן ולא חורגים מגבולות בנייה וכמובן ועושים הכול על פי חוק והבית הוא בבעלות שלנו, ואחת האופציות היא התקנת בריכת שחיה בבית. בריכה כזו יכולה להיות כייפית בעיקר אם אנו בית ילדים ובעיקר בימי הקיץ החמים, אך יש כמה דברים שחשוב לדעת לגבי הבריכות עצמן אך לא פחות חשוב מכך ואולי אף יותר לגביה בטיחות שלהן.

סוגי בריכות שונים

יש סוגים שונים של בריכות שחייה לבית, ולכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלו. יש את הבריכות הקונבנציונאליות, בריכות מבטון שצריך בשבילן לחפור בקרקע, לבצע איטום, ובסוף את החיפוי והתקנת המשאבות, אם אתם מחפשים בריכת שחייה מתועשת, יש כאלו שמיוצרות במפעל ומגיעות מוכנות לבית הלקוח, ויש בריכות מנירוסטה, בריכות שמותקנות בדרך כלל על גגות של בתים בעיקר בגלל המשקל הנמוך שלהן, והן עמידות בפני קרני השמש. עוד סוג של בריכות שחייה הוא בריכות הפיברגלס, אשר ניתן להשתמש בהן כמו שהן או לקבע אותן בבור שחופרים בחצר.

תחזוקה

אך בריכת שחיה היא לא רק שחייה וכיף אלא גם עבודה לא קטנה, או הוצאה כספית בכדי שמישהו אחר יעשה את העבודה בשבילנו. בריכת שחייה מצריכה תחזוקה שוטפת, תחזוקה הכוללת קודם כל התקנה של מערכת סינון מים שתשמור אותם נקיים וצלולים, מעבר לכך היא כוללת ניקיון של הבריכה באופן ידני אחת לכמה ימים, ואת זה אתם יכולים לעשות על ידי "דייג" לכלוך, וכמובן לפזר כלור בשביל לשמור על המים מטוהרים. את כל אלו אם כן אתם יכולים לעשות לבד ואתם יכולים לעשות בעזרתה של חברה אשר עוסקת בניקיון ותחזוקה של בריכות פרטיות.

בטיחות

אבל מעל לכל הבטיחות היא זו שצריכה להיות בראש מעייניכם. בטיחות בבריכות היא הראשונה שצריך לתת עליה את הדעת, בעיקר אם אתם בית עם ילדים קטנים. כבר קרו לצערנו לא מעט אסונות של ילדים שטבעו או נפגעו, ואתם חייבים לעשות את הכול בכדי שזה לא יקרה אצלכם. ומה אתם יכולים לעשות? קודם כל אתם יכולים להתקין גידור לבריכה, גידור שיהיה עם נעילה ולא יאפשר כניסה אליה ללא אישור מבוגר, והדבר השני אותו אתם יכולים וחייבים לעשות הוא להרכיב כיסוי של הבריכה.

יש כיום מגוון כיסויים במחירים שונים, מהם כיסויים ידניים או חשמליים, ואתם יכולים לבחור את מה שהכי מתאים לכם ומה שאתם יכולים לשלם עליו, אבל אל תקנו בריכה אם אתם לא יכולים להקציב כסף לכיסוי שלה שהוא חשוב מאין כמוהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *