כלי עבודה

משאבות וציוד לקירור מערכות מיזוג אוויר

נזקי חום הם נזקים קשים אשר יכולים לשבש מערכות שונות ולגרום לכשלים בתפקודן. לוחות חשמל ולוחות פיקוד אחראיות על התנהלות תקינה של מערכות חיוניות ויש צורך לתחזק אותם בטמפרטורה מתאימה. שליטה על טמפרטורה תקינה הכרחית במקרים שנובעים ממזג אוויר חם ולח. לכן, יש צורך במציאת פתרון שיספק מענה מיטבי לנזקי חום אפשריים ומסוכנים. יחידות מיוחדות מבוססות פטנט מיוחד פותחו במיוחד למקרים אלו וניתן להרכיבן על ארונות חשמל ופיקוד.
יחידות אלו נותנות מענה מיטבי לנזקי חום ומאפשרות פעילותן בצורה בטוחה לאורך זמן. התקנתן קלה ומתבצעת בדופן, בחזית או על גג הארון ומאפשרות תפוקת קירור ברמות שונות. יש דגמים שמגיעים עם פילטר ובלעדיו, וחלקם כוללים מעבים בעלי תכנון מיוחד. ניתן דגש רב על נושא של אידוי מים שנדרש עקב הלחות הקיימת באוויר בקיץ הישראלי החם. למערכת יש אלמנט מיוחד שאחראי על האידוי ומייתר את הצורך בצינורות ניקוז שקיימות במערכות מיזוג אוויר. מומחים לנושא יכולים לייעץ ללקוחות אשר נתקלים בבעיות כאלו במערכות החשמל והפיקוד, והמעוניינים לפתור אותן.
בחירת משאבות ריקון
יצרני מזון וכימיקלים מאחסנים חלק גדול מהתוצרת הנוזלית שלהם במיכלים גדולים. במקרים רבים, יש צורך לרוקן את המיכלים לצורך עבודות שונות שבחלקן מבוצעות לצורך ניקוי, תיקון ושיפוץ ועוד. יש צורך בהתאמת המשאבה לעבודה הנדרשת. יש משאבות מסוגים שונים ובעוצמות ספיקה מסוימות המותאמות ללחצים שונים. כל אחת מסוגלת לתת פתרון מושלם לריקון מהיר ובטוח של מיכלים בנפחים שונים. צריך לזכור, כי יצרני כימיקלים משתמשים בחומרים מסוכנים לבריאות ויש צורך בריקון זהיר תוך כדי שמירה על סביבת עבודה בטוחה.
משאבות חשמליות שמונעות על ידי הנעה מגנטית נחשבות ליעילות מאוד ומסוגלות לתת פתרון מושלם לריקון מהיר ובטוח של מיכלים שמלאים בחומרים כימיקלים ובנוזלים בתעשיית המזון. לכל נוזל יש את הצמיגות שלו ומומחים של חברה שעוסקת בתחום יכולים לסייע רבות בבחירה. כל לקוח זקוק למידע והסברים כולל גרפים וטבלאות שמתארים את המפרט של כל משאבה ומשאבה ויקבלו בצורה מפורטת. לקוח שרוכש משאבות כאלו יהיה זקוק לשירות תחזוקה ותיקונים, וספק מקצועי אכן, מחזיק בתשתית מתאימה שמספקת שירות לכל דורש. היא כוללת טכנאים מיומנים שמצוידים בחלקי חילוף מקוריים. רכישת משאבה היא חלק ממערך ייצור שלם וכדאי שתתאים לצרכים ולמשימות הנדרשות.