סוגי מפוחי לחץ גבוה לתעשיה כבדה

מפוחי לחץ גבוה המיועדים לתעשיות השונות בישראל ובעולם, כוללים מפוחים מסוגים שונים כגון: מפוחי אויר להבים, מפוחי טורבו, מפוחי אויר שמיניות, מפוחי אויר רגנרטיביים ועוד. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של סוגי מפוחי לחץ גבוה לתעשיה כבדה וקלה והסבר מקצועי אודות כל אחד מהסוגים.
סוגים שונים של מפוחים
מפוחי אויר להבים: מפוחי אויר להבים הם לרוב מפוחים יבשים המיוצרים ללא שמן. מפוחים אלו כוללים מסנני אויר ושסתום לויסות הלחץ והם מיועדים בין היתר לצרכי שינוע פניאומטי של חומרי גלם לתעשייה הכבדה ולענף הבנייה. כמו כן מפוחים אלו מיועדים לצרכי גידול דגים בחוות דגים וחנויות למכירת דגי נוי. כיום, תוכלו למצוא גם מפוח אויר להבים המיועד לצרכי טיהור שפכים וטיפול במים במתקני מים קטנים. סוג נוסף של מפוחי אויר נפוצים בתעשייה הוא מפוח אוויר רגנרטיבי. מפוח זה מיועד אף הוא לצרכי שינוע פניאומטי, וכמו כן, לצרכי איוור של מיכלי דים, מכוני טיהור, מתקני ג'קוזי ושימושים נוספים. מפוחי אוויר צנטריפוגליים רב דרגתיים הינם מפוחים המשמשים אף הם למגוון רחב של שימושים בתעשייה, כאשר עיקר פעילותם הוא בתחום מכוני טיהור של שפכים גדולים. מפוחים אלו כוללים בתוכם מספר יתרונות מובהקים כגון: יעילות חשמלית, זמני עבודה ממושכים ללא צורך בפעולות תחזוקה ועוד.
סוגי מפוחי לחץ גבוה לתעשיה הכבדה והקלה כוללים בין היתר את מפוחי אויר שמיניות המיועדים לצרכי טיפול במים ושפכים, וכמו כן, לצרכי שינוע פניאומטי במפעלי פלסטיק, מאפיות, טחנות קמח ועוד. כל אחד מסוגי המפוחים השונים הינו בעל תכונות המיועדות לצרכי תעשייה כאלו ואחרים, ולכן הליך תכנון ופיתוח המפוח חייב להתבצע על ידי גוף מקצועי העוסק ומתמחה בנושא. חברות מקצועיות העוסקות בשיווק מפוחי אויר לתעשיה, הן ברוב המקרים חברות המתמחות בשיווק מגוון רחב של מוצרים לתעשיה, לרבות, מסננים למפוחי אויר, מדחסים, משאבות שונות לרבות משאבה הנעה מגנטית ועוד מגוון רחב של משאבות ומוצרים ורכיבים לזיווד אלקטרוני.
אחת מהחברות המנוסות והמובילות בישראל בכל הנוגע לשיווק, אספקה ותכנון מפוחי לחץ אוויר לתעשייה היא חברת אחים פולק המתמחה בייבוא ושיווק של ציוד הנדסי-טכנולוגי, תחום מקצועי בו היא פועלת מאז שנת 1935. החברה משמשת כנציגה בלעדית של יותר מ-40 חברות בינלאומיות העוסקות בפיתוח וייצור מוצרים לתעשייה וברשימת לקוחותיה נמנים חברות התעשייה המובילות והגדולות ביותר במשק הישראלי. ליין המוצרים המורחב של החברה כולל בין היתר: ציוד לקירור ומיזוג אוויר, מפוחים, משאבות נוזלים ומשאבות ואקום, מפוחים מכל סוג, כימיקלים ועוד מגוון מרשים של פריטי ציוד ליצרני אלקטרוניקה.