שולחן ערוך

הובלות דירות על תכולתן

אנשים מחליטים על שינוי מקום מגורים מסיבות שונות. לעיתים, זה בגלל שינוי מקום עבודה או בשל התחלת לימודים במקום אחר. לפעמים, יש רצון למצוא בית גדול יותר עקב התרחבות המשפחה, או, לחילופין, מציאת מקום מגורים קטן יותר. תהיינה הסיבות אשר תהיינה, בכל מקרה יש צורך במציאת חברת הובלות מקצועית אשר מנוסה בהעברת תכולת דירה מגוונת בצורה בטוחה. תהליך הובלת דירה מתחיל ברגע שהלקוח מתקשר לחברה ומזמין פינויה ועד לרגע שבו אחרון הפריטים מגיע אל הכתובת החדשה.
חברה מסודרת שמנוהלת על ידי הנהלה מקצועית הינה בעלת תשתית שיכולה להתמודד עם כל הקשור אל הובלת התכולה של דירות גדולות וקטנות. יש למנהליה ועובדיה ניסיון רב בתחום והם ישרתו כל פעם מחדש כל לקוח חדש או ותיק. כל פרויקט של הובלת דירה מחייב תכנון יסודי על מנת שניתן יהיה לבצעו ללא תקלות. לשם כך, ירצה מנהל החברה או נציגו ללמוד על הדירה שאמורה להתפנות. הוא יבקש מידע על הדירה, על מיקומה, הגישה אליה ועל תכולתה. במקרים רבים הוא יגיע לראותה ולהיפגש עם הבעלים. הוא ילמד על צרכיו ורצונותיו ויחד יתאמו מועד הובלה ולוח זמנים.
שירות מקצועי ובטוח
הובלות במרכז ובכל הארץ מתבצעות לאורך כל השנה וחשוב לוודא שהחברה בה אתם בוחרים בינה חברה רצינית ובעלת ניסיון רב בביצוע הובלות בכל חלקי הארץ ובמיוחד באזור המרכז. לעיתים, יהיה צורך לפנות דירה במרכז ולהעבירה לצפון, או להגיע לדרום הרחוק כדי להוביל תכולה למרכז. השירות תמיד חייב להיות שירות מהיר ומסודר שכולל ביטוחים מתאימים. תמיד יש לוודא שהחברה מחזיקה פוליסות שמספקות הגנה לנזקי גוף ונפש, וכן, הגנה בפני נזקים לצד ג' שאינם קשורים להסכם אבל עלולים להתרחש. יש צורך בהכנות מתאימות לקראת הפינוי, ובראש וראשונה, אריזה נכונה. יש צורך לארוז בצורה טובה כדי לשמור על החפצים בעת טלטולי הדרך.
יש מקרים, בהם נדרש מנוף הרמה מיוחד לצורך הורדת פריטים גדולים מקומות עליונות. פריטים דוגמת פסנתרים, רהיטי ענק ואחרים אינם עוברים בפתחי דלתות, ולכן, הצורך הוא בהעברתם דרך פתח מרפסת רחב ודרך האוויר. את המנוף יפעיל עובד מוסמך ובעל הכשרה מתאימה אשר יקפיד על רמת בטיחות גבוהה בעת הפעילות. לסיכום, ניתן לומר שבגוש דן יש שאנשים רבים עוברים מדירה שכורה אחת לשנייה מדי תקופה ולכן יש גם חברות הובלה רבות שפועלות באזור זה. הדבר החשוב ביותר טרם בחירתה של חברת הובלה הוא לוודא שבוחרים בחברה אמינה שמעמידה את הלקוח במרכז ומבטיחה העברה של כל חפציו ללא פגע. בהצלחה!