אירוע מושלם תחת כיפת השמיים

אנשים מתכננים את האירוע שלהם במשך שנים ארוכות, ובמקרים רבים החלום כולל שהייה באוויר הפתוח. בארץ שטופת שמש ויפה כמו שלנו אין שום קושי לזכות ביום נעים ובהיר שיאפשר חוויה מושלמת בחוץ. למעשה, מקובל מאד כיום לעשות אירועים בשעות היום – על חוף הים, בבתי קפה ובגני אירועים. אפשרות אחת היא להתחיל את האירוע בשעות אחר הצהריים ולתת לו לגלוש אל השקיעה ואל שעות הערב. אנשים רבים בוחרים בארוחת בוקר מאוחרת, או בארוחת צהריים. כך או אחרת – בארץ שלנו אין אפשרות לקיים אירוע בשעות היום בלי רשתות הצללה איכותיות.
אם בעבר פתרונות ההצללה היו כעורים ונראו כמו יריעות ברזנט צבאי, כיום אנו פוגשים באוהלים מיוחדים, במפרשי הצללה לבנים – העיצוב של רשתות הצללה כיום רק מוסיף לאירוע ואינו גורע מיופיו. סככות COVERIT מספקות פתרון ארוך טווח ואסתטי, וכדאי לחפש אותן בגן האירועים שלכם ולהבטיח שהאורחים שלכם מוגנים מן השמש בצורה האפקטיבית והדקורטיבית ביותר שאפשר.
עיצוב אירוע בטבע
כאשר האירוע מתרחש בחוץ כדאי לתת את הדעת על נושאים שונים שייחודיים לתנאים הללו. מעבר לשאלת ההצללה, כדאי לחשוב על פתרונות קירור או חימום לפי תנאי מזג האוויר. כיום ישנן דרכים רבות ומעולות ליצור אקלים נוח בסביבה פתוחה, וכדאי לוודא שאתם ערוכים לכל תנאי והתפתחות. בעונות מעבר כדאי לחפש פתרונות שיגנו עליכם גם בתנאי גשם וגם בתנאי שמש. כאמור, סככות COVERIT מספקות פתרון ארוך טווח והן עמידות גם בפני גשם. יתרון נוסף של הסככות היפות הללו הוא שניתן לתלות מהן שלל קישוטים יפיפיים כמו כדורי פרחים, כדורי זכוכית ועששיות נייר ססגוניות.
כאשר מקיימים אירוע בטבע חשוב מאד לספק פתרונות או להדריך את האורחים לגבי המקום שאליו הם מגיעים. כך למשל, אירוע שמתקיים על גבי חול, אדמה או דשא יכביד על נשים בנעלי עקב, חתונה ירושלמים עשויה להפוך לקרירה גם בשיא הקיץ וכן הלאה. כסאות נוחים לאורחים מבוגרים יותר הם בגדר חובה, גם באירוע באווירה הנינוחה ביותר. וכמובן כדאי להתאים את הקייטרינג ואת העיצוב כולו לאווירה שאתם מנסים ליצור. כאשר אתם מתכננים את האירוע בקפידה ומתוך מחשבה על נוחות האורחים תוכלו ליצור חוויה מלהיבה שלא תישכח. אל תהססו להיות מקוריים ושונים מכולם – הרי אתם מעוניינים שהאירוע שלכם יישמר בזיכרונם של האורחים וירשים אותם. אירוע מושלם מתחיל במחשבה ובתכנון מדוקדקים.