ארוחת בוקר בדרך לעוד יום מוצלח ומלא אנרגיה

רוצים להבטיח לעצמכם ימים מוצלחים יותר ומלאי אנרגיה? כדאי שתתחילו להקפיד על ארוחת בוקר מזינה ובריאותית. בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל הסיבות שיגרמו גם לכם לפתוח את היום עם ארוחת בוקר בדרך לעוד יום מוצלח ומלא אנרגיה.

ארוחת בוקר מאוזנת ובריאה- כל היתרונות

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה והחיונית ביותר לגופינו, והיא טומנת בתוכה מספר יתרונות משמעותיים בדרך לעוד יום מוצלח ומלא אנרגיה: ארוחת הבוקר מסייעת לנו לחדש את מאגרי האנרגיה המרוקנים שבגופינו לאחר שנת הלילה, היא מגבירה כל יכולות הריכוז והחשיבה שלנו לאורך כל שעות היום, היא משפרת בצורה משמעותית את מצב רוחנו והיא אף מסייעת לחיזוקה של מערכת החיסון ותורמת לשמירה על משקל גוף בריא. יתרונות אלו ונוספים הופכים את ארוחת הבוקר לארוחה המרכזית והחשובה ביותר במהלך היום, ולכל אילו מביניכם המקפידים על קיומה (מדי בוקר-בכל יום מחדש) היא מבטיחה: איכות חיים משופרת לאורך כל שעות היממה. את ארוחת הבוקר מומלץ לאכול כחצי שעה עד שעה לאחר ההשכמה, ובניגוד לארוחות מבושלות אחרות במהלך היום, היא איננה מחייבת אתכם בהכנות מוקדמות מרובות, לפעמים, כל מה שצריך בשביל ארוחת בוקר מאוזנת ובריאה זה קערת גרנולה עם חלב, יוגורט או פירות העונה.

בזמן שישנתם, קצב חילוף החומרים בגופיכם ירד למינימום, ולכן, תפקידה המרכזי של ארוחת הבוקר היא לדאוג לחידוש מאגרי האנרגיה של הגוף. ארוחת הבוקר נועדה להטעין את מאגרי האנרגיה שלכם לקראת היום החדש ולהעניק לגופכם "בוסט" של אנרגיה בדרך לתפקוד תקין לאורך כל שעות היום. בנוסף, ארוחת הבוקר תורמת לשמירה על רמות תקינות של אינסולין וגלוקוז בדם, ובכך היא מונעת מצבים של "התקפי רעב" במהלך שעות הבוקר והצהריים המוקדמת, דבר היכול לסייע לכם לשמור על משקל גוף תקין או על הדיאטה.

על מנת ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים והתזונתיים הנלווים לארוחת הבוקר, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם להימנע מארוחות בוקר הכוללות בתוכן סוכרים ופחמימות פשוטות, ובמקום זאת, להשקיע בארוחות בוקר בריאותיות יותר. ארוחת בוקר מזינה ובריאותית יכולה לכלול: סלט ירקות טרי, ביצה קשה או חביתה, גבינה ולחם מחיטה מלאה. בימים בהם אין לכם את הזמן או הכוחות הנדרשים להכנתה של ארוחת בוקר ישראלית ומזינה, אנו ממליצים לכם למלא קערה עמוקה ביוגורט טבעי, גרנולה ומעט פירות חתוכים. מוצרי הגרנולה האיכותיים משלבים בתוכם: דגנים מלאים, שיבולת שועל, זרעי פשתן ורכיבים נוספים המבטיחים לכם יום מוצלח ומלא אנרגיה.

.

 

.