שולחן ערוך

חוויה קולינרית ביתית: ערוץ פודי

הניראות של האוכל שאנו מבשלים ואוכלים משחקת תפקיד חשוב בחוויה הקולינרית. כאשר מחברים בין הפן הויזואלי של האוכל לבין המקצועיות של מי שמתעסק בו – מקבלים ממתק אמיתי.

אולי לא ידעתם, אך יש מקום אחד בו נמצאים יחד מיטב הבלוגרים בתחום האוכל יחד עם השפים ועיתונאי האוכל המובילים. זה לא כנס גדול או השקה של מוצר קולינרי מסוים. מדובר בערוץ האוכל הישראלי הראשון, או בעברית "פודי". שם תוכלו למצוא זו לצד זה את השף ישראל אהרוני, יחד עם ניקי בי, הילה אלפרט ועוד אנשי מקצוע רבים וטובים מתחום הקולינריה בישראל.

 

מה זה Foody?

Foody הוא מיזם ייחודי בנוף הקולינרי המקומי. זהו ערוץ הטלוויזיה הראשון בישראל, המוקדש כולו לאוכל ומכיל מגוון עשיר של מתכונים ותוכניות בישול מקוריים.
בלוגרים, שפים, מפיקים, מתכונאים, יועצים קולינריים ועוד, חברו יחד ליצירת פורמט חדשני, המשלב בין טלוויזיה לדיגיטל. כך למשל, מופקות תוכניות המסתמכות על מחקרי גולשים באינטרנט כדי לבחור את התכנים הפופולאריים ביותר. התוכניות מצולמות בהתאם לאופי הצפיה בעולם הדיגיטלי.

מה תוכלו למצוא בערוץ

הערוץ המשדר בסלקום TV מציג הפקות מקור ובו תוכלו למצוא תכנים ייחודיים שנוצרו יחד עם אנשי מקצוע בתחום הקולינריה בארץ. רוצים טעימה? הנה רק חלק מהם:

  • אהרוני יחד עם בתו תמרה מבשלים יחד
  • אוכל ישראלי – מגזין בהנחיית עמית אהרונסון
  • ספיישלים – קינוחים ומאכלים אחרים מושחתים שנוצרו על ידי מיטב הבלוגרים והשפים בישראל
  • לילדים – רצועה מקורית לילדים המבוססת על שיתוף פעולה עם מותג תוכן קולינרי בינלאומי ייעודי עבור ילדים

להיות פודי לא רק בטלוויזיה

חובבי אוכל אמיתיים יכולים להעריך אוכל טוב בכל זמן ובכל מקום – וגם בכל פורמט. מלבד ערוץ הטלוויזיה של Foody  יושק אתר האינטרנט שלו, בו יוצגו לכל גולש באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, התכנים המתאימים ביותר עבורו. כמו כן ישולבו כלים חדשניים לבישול מוצלח, קורסים לבישול ולאפיה ברמות משתנות ותכנים נוספים ומגוונים שיעבירו כוכבי הערוץ.

עד להשקת אתר האינטרנט, ניתן ליהנות מאתר "פופ אפ" זמני של פודי. כמו כל חנות פופ אפ מוצלחת, האתר כולל בתוכו מגוון תכנים קולינריים. באתר תוכלו למצוא מתכונים מושחתים מסוגים שונים, מתכונים של בלוגרים מובילים, כתבות שמספקות השראה קולינרית ועוד.

לא למומחים בלבד

פודי הוא מיזם המאגד בתוכו את השמות הגדולים כיום בקולינריה הישראלית, ומקפיד על רמה מקצועית לא מתפשרת. יחד עם זאת, גם מי שלא מגדירים את עצמם כמומחים בתחום האוכל או כבשלנים מקצועיים יוכלו ליהנות מצפיה בערוץ. מספרם ההולך וגדל של בלוגרים בתחום האוכל והפופולאריות לה הם זוכים, מצביעים על כך שהישראלים רוצים ליהנות יותר מהאוכל שלהם, ולהבין בו יותר. כאשר התכנים מוגשים בצורה אסתטית, חווייתית ובעיקר מונגשת גם למי שהוא "רק" חובב אוכל ולא שף – התוצאה היא הנאה קולינרית, ולא רק מהתוצר הסופי.