עכבר מחשב

באילו נושאים מטפל עורך דין לענייני משפחה?

תחום דיני המשפחה הוא מורכב ומכיל בתוכו נושאים שונים הרלוונטים מתוקף הקשר המשפחתי וכן חובות וזכויות אשר נובעים מהמעמד האישי. עורך דין לענייני משפחה עוסק בתחום הגירושין על כל היבטיו, כמו גם על נושאי צוואה וירושה שונים.
עורך הדין רן רייכמן עומד בראשה של פירמה הפועלת בדיוק בנושאים אלו כבר למעלה מ-17 שנים, יחד עם צוות מקצועי ומנוסה.

פניה אל עורך דין להסכם גירושין

כל זוג שמתחתן צופה עתיד ורוד וחיי זוגיות ארוכים ומשותפים. אך למציאות יש חוקים משלה, ולא מעט זוגות נשואים מקבלים החלטה להתגרש. במקרים בהם אחד מבני הזוג מחליט כי הוא מעוניין לסיים את הנישואין, ניתן לעשות זאת באחת משתי הדרכים. האפשרות הראשונה היא תהליך גירושין ארוך ורצוף מאבקים משפטיים שונים והתנצחות ארוכה בין בני הזוג בבית המשפט.

וקיימת אפשרות שניה, דרך אחרת ונעימה יותר לתהליך הגירושין. ניתן להתגרש על ידי הסכם גירושין המנוסח בהסכמה על ידי בני הזוג. במצב זה בני הזוג המתגרשים מעוניינים להסדיר כל מחלוקת הקיימת בינהם במסגרתו של הסכם. זוהי דרך של הסכמה, המסוגלת לפתור בצורה נעימה סכסוכים בתוך המשפחה.

הסכם הגירושין כולל למעשה את הסכמות בני הזוג על הרכוש, גובה המזונות, הסדרי הראייה והמשמורת. בצורה זו יורד מעט המתח המתלווה לתהליך ובני הזוג יכולים ליישב את המחלוקות יחד.

התייעצות עם עו"ד לענייני משפחה

משפחות עלולות להיקלע למשברים ולקונפליקטים חריפים. במשפחות מסוימות, הויכוח נמשך לאורך שנים ומעיב על מערכות היחסים המשפחתיות שאינן קשורות ישירות לסכסוך.

סכסוך בין בני המשפחה יכול להיפתר במסגרת ערכאות משפטיות, אך גם מחוץ לבית המשפט. בדיוק לשם כך ניתן להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני משפחה. עו"ד בעל התמחות זו יכול ליישב את הקונפליקט שנוצר, או להציג הצעות לפתרון הבעיות לטובת שני הצדדים. יתכן ובסופו של דבר הנושא אכן יגיע להליך משפטי. גם כאן יוכל עורך הדין לסייע מקצועית לאותו בן משפחה שהוא מייצג ולשמור על האינטרסים שלו בתהליך המשפטי.
חשוב לזכור כי לא חייבים להגיע למצב של חיכוכים חריפים ומאבקים בין בני המשפחה כדי להיעזר בשירותי עורך דין לענייני משפחה. אפשר בהחלט לפנות לייעוץ לפני פתיחה בהליכים שונים או במריבות כדי לדעת כיצד להתנהל בצורה מועילה לטובת פתרון הקונפליקט.

מינוי מנהל עיזבון

בקשה וקבלה של צו מינוי מנהל עיזבון ניתנות על פי סעיף 78 לחוק הירושה. הנפטר יכול להשאיר בצוואתו הוראות בנוגע למינוי מנהל עבור עזבונו, ובמידה ולא קיימות הנחיות אלה, היורשים רשאים לבקש מינוי מנהל עיזבון. בית המשפט מוסמך להורות על מינוי זה גם אם לא ניתנה הסכמתם של היורשים. מנהל העיזבון יכול להיות מינוי קבוע או זמני.

מינויו של מנהל עיזבון מתקיים כאשר מדובר בחלוקה מורכבת של העיזבון. מינוי זה מאפשר למנהל העיזבון לקדם כך פעולות שונות שיש צורך לבצע כדי שניתן יהיה לחלק את הנכסים והממון בין היורשים. בחוק הירושה מפורטות הזכויות והחובות של מנהל העיזבון.

הגורם המנהל את העיזבון הוא בעל סמכויות רבות ומשמעותיות. ולכן במצב בו עתידה להיות מוגשת בקשה למינוי מנהל עיזבון, עורך דין לענייני ירושה יוכל לסייע בפיקוח על חלוקת העיזבון.

נושאים משפחתיים כפי שראינו, עלולים להיות מורכבים. עורך דין המתמחה בנושאי גירושין, עיזבון וירושות יוכל לסייע רבות כדי להסדיר את העניינים באופן יעיל. עו"ד רן רייכמן הוא בעל ניסיון רב. הוא ומשרדו טיפלו באופן מוצלח באלפי תיקים שדרשו ליווי משפטי של עורך דין. משרדו של עורך הדין רן רייכמן מטפל באופן רגיש, מקצועי ומדויק בתיקים, תוך שימת האינטרס של הלקוח בראש סדר העדיפויות.