הסביבה הטבעית שלנו – חדרי שינה מעוצבים להורים, סלוני עור וריהוט אחר לבית

רהיטי הבית הם חלק הכרחי משגרת החיים של כל אחד ואחת מאיתנו; ללא חדרי שינה, פינת אוכל, שולחן עבודה וסלון נוח לא ניתן היום לנהל חיים תקינים ונעימים. בעידן המודרני לרהיטים ישנו גם תפקיד חשוב ביותר מבחינת העיצוב ומבחינת האסתטיקה. שכן, הבית, שהוא משכננו הפרטי, המגונן והאינטימי, הוא גם המקום בו אנו מבטאים את אישיותנו ואת העדפותינו השונות והאסתטיות. הבית משמש גם לאירוח, וככזה הוא נותן ביטוי לאופן בו אנו נראים או רוצים להיראות בעיני האחרים. מסיבות אלה, לריהוט מכל סוג שהוא, כדוגמת: חדרי שינה מעוצבים להורים, סלוני עור, פינות אוכל מעץ מלא או כל ריהוט אחר, ישנו תפקיד כפול – פונקציונאלי ואסתטי. לדוגמה, סלוני עור הם לא רק סלונים נוחים מאוד, השומרים על צורתם הראשונית לאורך שנים, אלא הם גם ביטוי ליוקרה, לעדכניות, לאיכות ולרמת חיים גבוהה.

חדרי שינה – מה חשוב לדעת?

חדרי שינה לילדים, חדרי שינה מעוצבים להורים או חדרי שינה למתבגרים נחשבים למקום אינטימי מאוד. יתרה מכך, חדרי שינה, כולל חדרי שינה מעוצבים להורים, הם המקום הפרטי ביותר בבית, ביחס לכל החדרים האחרים. בהתאם לכך, חדרי השינה צריכים בראש ובראשונה להיות פונקציונאליים ולהתאים לצרכינו. בנוסף לכך, להיבט העיצוב של חדרי השינה ישנו תפקיד לא פחות חשוב. שכן, חדר השינה צריך להיות מקום שנעים לשהות בו גם כאשר העיניים אינן נעצמות. מבחינת העיצוב, משקפים חדרי שינה את אופיינו ואת נטיותינו ופחות את צו האופנה, השליט. בהתאם לכך, תכנון חדרי שינה מעוצבים להורים צריך להתבסס על צבעים רכים המתאימים לטעמם של בני הזוג, על סגנון התואם את ציפיותיהם, על חומרים נעימים ועל מרכיבים נוספים, ההופכים מרחב זה לעוטף, למיוחד ולמרגיע. היום ישנן כמעט אינסוף אפשרויות מבחינת חדרי שינה מעוצבים, כדוגמת: חדרי שינה בסגנון מודרני, רומנטי או אפילו כפרי. בכל מקרה, ניתן להרכיב ולעצב חדרי שינה מהמסד ועד הטפחות באופן ייחודי ובדיוק לפי טעמכם.

סלוני עור – מה חדש?

סלוני עור הם כבר לא מעט שנים חלק בלתי נפרד מהמיינסטרים בתחום הריהוט היוקרתי, ואין להתפלא על כך. שכן, סלוני עור מציעים שילוב מנצח בין איכות, עמידות, פונקציונאליות ומראה מיוחד ויוקרתי. יתרה מכך, בשנים האחרונות, תודות לפיתוחים טכנולוגיים מרשימים, עודכנו ורועננו העיצובים השונים של סלוני עור, והמראה הכבד מעט החליף את מקומו עם מראה מודרני וייחודי. היום ישנם סלוני עור בשילוב עם הטבעות שונות, כדוגמת: סלוני עור בסגנון נחשי, כמראה עורו של התמסח או אפילו סלון מנומר. כמו כן, הפכו ההדפסים לפופולאריים מאוד בענף סלוני עור; פרחים עדינים, צורות גיאומטריות ופירות שונים הם כמה מהאפשרויות בתחום. גם מבחינת העיבוד חלו שינויים מרחיקי לכת. עיבוד סלוני עור במראה זמש, עיבוד מבריק, עיבוד במראה מיושן, עיבוד קטפתי, פראי או עיבוד טבעי הם רק כמה מהאפשרויות הקיימות בתחום.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *