כבלי חשמל – נורות אוסרם – נורות חסכוניות

בעידן הטכנולוגי של ימינו, החשמל מהווה תחום מורכב ורחב יותר מאשר אי פעם, כבלי חשמל למשל משמשים אותנו למשימות הפשוטות ביותר של הדלקת האור וגם למשימות מורכבות של אספקת חשמל לחדרי שרתים ולמערכות תעשייתיות ענקיות. לצד העלייה בביקושים לחשמל וההתפתחות הטכנולוגית, כך עולה גם הצורך לחיסכון במשאבים ומציאת פתרונות חשמליים להוזלת עלויות התפעול – ניתן לראות זאת במגמה המתרחבת של נורות חסכוניות של יצרנים מובילים דוגמת נורות אוסרם וגורמים אחרים בתעשייה.

כבלי חשמל

העולם של כבלי חשמל נמצא כמובן מאחורי הקלעים, אך הוא מהווה את התשתית החיונית לכל כך הרבה תחומים בחיינו. ישנם כיום סוגים רבים של כבלי חשמל המשמשים כאמור לשלל פעולות ויישומים, כבלים דקים ועבים, כבלי חשמל גמישים או קשיחים וכן הלאה. כבלים וחוטי חשמל למיניהם חייבים כמובן להיות עמידים ומתאימים ליישומים ולעומסים לשמם הם יוצרו, בין אם מדובר על כבלי חשמל פשוטים למנורות ובין אם לכבלים תעשייתיים גדולים המיועדים לעומסים תלת פאזיים למשל.

בתחום של כבלי חשמל ניתן למנות למשל סוגי כבלים מקצועיים המיועדים לאנשי מקצוע וגורמים תעשייתיים בתחום, מעבר ליישומים ביתיים פשוטים כמו

הדלקת נורות אוסרם חסכוניות – למשל כבלי פיקוד מ-PVC, כבלי ניאופראן, כבלים חסיני אש, כבלי פנדל למיניהם, כבלי פוליאוריתן, כבלי בניין, כבלי תקשורת שונים, חוטי רמקולים ועוד.

נורות חסכוניות

חלק מכל אותם כבלי חשמל מיועד כמובן להאיר בניינים ואתרים שונים. גוף תאורה בודד אמנם אינו צורך הרבה חשמל, אך בהסתכלות רחבה של בניין שלם וכמובן של מדינות שלמות מדובר על היקפי צריכה משמעותיים. הביקוש הגבוה לצד התייקרות תעריפים והשלכות סביבתיות של ייצור חשמל הביאו למגמה רחבה של נורות חסכוניות המאפשרות תאורה איכותית וחזקה לצד צריכת חשמל נמוכה. נורות חסכוניות הן כיום כבר תופעה נפוצה ומוכרת, בכל בית ובאינספור אתרים מסחריים או תעשייתיים מותקנות כיום נורות חסכוניות.

נורות חסכוניות (כמו נורות אוסרם למשל) קיימות בכמה סוגים, כאשר מדובר על נורות ביתיות ועד נורות תעשייתיות גדולות וחזקות מאוד. ישנן נורות פלורוסנט חסכוניות וקטנות וכיום נכנסות לשימוש נרחב יחסית נורות LED חסכוניות במיוחד. התקנת נורות חסכוניות מאפשרת לשמור על אותה רמת תאורה ואף לשפר את התאורה ולהשיג חיסכון משמעותי בעלויות החשמל, בייחוד למשתמשים מסחריים כבדים – נורות LED למשל מספקת הרבה אור, במעט חשמל ולמשך שנים של פעילות.

נורות אוסרם – OSARM

נורות אוסרם מבית היצרנית הגרמנית בעלת אותו השם ידועות במשך עשרות שנים בתור איכותיות ואמינות. החברה המייצרת את נורות אוסרם היא אחת משתי היצרניות הגדולות והמובילות בעולם ובשנים האחרונות שמה דגש על נורות חסכוניות ויעילות אנרגטית. מעבר לנורות חסכוניות בחשמל, נורות אוסרם כוללות קטלוג מוצרים נרחב ואיכותי, למשל נורות הלוגן, נורות לכלי רכב ועוד אינספור שימושים ויישומים ביתיים או תעשייתיים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *