5 בשמי נשים מומלצים לקיץ 2013

מעוניינות להתחדש הקיץ בבושם איכותי ורענן? הנה חמישה בשמים מומלצים לנשים, הנמצאים ברשימת הבשמים המובילים לקיץ 2013:

1. Jour d'hermes של Hermes – הבושם הזה ללא ספק ברשימת הבשמים שכל אישה צריכה לקיץ 2013. הבושם הזה של Hermes הוא בושם חדש, בושם ריחני במיוחד עם ניחוחות נהדרים של בשמים. בושם זה מתאים לאישה המודרנית, המעוניינת ליהנות מבושם יוקרתי ואיכותי, בושם מלטף וברמה גבוהה. בבושם ישנו שילוב נהדר של פרחים מסוגים שונים בעל ניחוחות עוקצים אך רעננים. הבקבוק של הבושם המיוחד הזה מעוצב באופן חדשני שקשה להתעלם ממנו, שמוסיף לרכישה לא מעט. את הבושם הנהדר הזה אפשר להשיג ברשתות השונות והוא מגיע בגדלים שונים.

2. Happy in Bloom של קליניק – זהו בושם קייצי רענן במיוחד, הדומה ברעיון הכללי שלו לבשמים האחרים הנהדרים של חברת קליניק. הבושם הוא בושם אביבי ונעים מאד וכפי שמרמז שמו הוא ללא ספק בושם של פריחה וחדשנות. הוא משלב ניחוחות של פרחים ופירות שונים, כמו שזיף וחבצלת ויוצר ריח עמוק ונשי במיוחד. האריזה שלו שובבה וצעירה מאד והיא משלבת שלל של צבעים קיציים. את הבושם אפשר להשיג באריזה של 50 מ"ל וברשתות השונות.

3. Manifesto של Yves Saint Laurent – זהו בושם חושני במיוחד, שגם אריזתו מושכת מאד. הבושם מתאים לנשים המחפשות בושם נועז ומורגש מאד. הבושם משלב בניחוחותיו ריחות של יסמין ופירות מתוקים שונים המוסיפים לו לא מעט. הבושם מציע קלילות רבה, רעננות, עדינות ורכות. אך יחד עם זאת, גם לא מעט נועזות הבאה לידי ביטוי בניחוחות שלו. הוא מגיע באריזות שונות וללא ספק אחד הבשמים המובילים של שנת 2013.

4. Fame של ליידי גאגא – זהו, ללא ספק, אחד הבשמים החדשניים שיצאו השנה. מדובר בנוזל שחור ההופך בעת המגע שלו עם האוויר לשקוף. הוא כולל טכניקה מיוחדת שפותחה במיוחד עבור מעבדות הבית של ליידי גאגא והוא מציע ניחוחות מיוחדים, המשתלבים בהרמוניה נפלאה. הוא משלב ניחוחות של זעפרן, דבש וגם משמש והוא מוצע בכמה גדלים. אפשר להשיג אותו ברשתות השונות.

5. Eau De Lacoste של Lacoste – זהו בושם מודרני מאד לאישה, בושם פשוט בניחוחותיו וגם כזה המייצג באופן מושלם את חברת לקוסט. הבושם מציע קלילות רבה מאד וטוהר רב מאד בניחוחותיו. הבושם מזכיר מאד את הבשמים הקלאסיים הידועים ויש לו ניחוחות מסורתיים הידועים מבשמים אחרים. יש בו ניחוחות של פריחת התפוז וגם ניחוחות משכרים של יסמין וגם האריזה שלו מביעה בצורה נהדרת את הפשטות הרבה אך האיכות שבו. את הבושם אפשר למצוא באריזה של 50 מ"ל וגם באריזה של 90 מ"ל. הוא מוצע ברשתות השונות. הבשמים השונים המוצעים לנשים השנה משלבים ניחוחות נהדרים שקשה להתעלם מהם והם, ללא ספק, מתאימים לכל אישה המעוניינת ליהנות משילוב בין חדשנות לקלאסיקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *