כיצד תשמרו על בריאותכם כשסדר היום שלכם עמוס במיוחד?

מוצאים את עצמכם רצים ממקום למקום וכמעט שלא מוצאים דקה אחת או שתיים של שקט, רק אתם עם עצמכם? עובדים בעבודה תובענית קשה שפוגעת בסדר היום שלכם ואיננה מאפשרת לכם לאכול נכון ובכלל, להקפיד על אורח חיים בריא? אם כן, המאמר הבא במיוחד עבורכם. הנה שלושה טיפים, שיוכלו לעזור לכם לעשות קצת "סדר" בבלאגן ובעיקר כשאתם עמוסים במטלות. אז, קדימה, קחו עט ונייר ורשמו את הטיפים הבאים:

  1. אל תוותרו על ארוחת הבוקר, רגע לפני שאתם יוצאים לעבודה – נכון, כולנו ממהרים בבוקר ולא רוצים גם לאחר למקום העבודה שלנו, אולם אם היום שלכם עמוס מאד ואתם מתקשים למצוא רגע פנוי לעצמכם, אל תוותרו על ארוחת בוקר מלאה ועשירה, ומוטב לפני היציאה לעבודה. אפשר לקנח את הארוחה עם קפה באלאנס, התורם לתחושת השובע, בשל הסיבים התזונתיים והחלבונים שבו הידועים כתורמים לתחושת שובע. אם יש לכם מרפסת בבית, פתחו את החלונות, תנו לבריזה הנעימה של הבוקר להיכנס פנימה, ואכלו את ארוחת הבוקר בניחותא (וכן, גם אם זה אומר שיהיה עליכם לקום שעה אחת לפני הזמן).
  2. עשו לעצמכם מנהג קבוע: בשעה 11:00 או כל שעה נוחה לכם, קחו הפסקה של 15 דקות לסנדוויץ' של בריאות. כשעמוסים בעיסוקים שונים ובמטלות, שוכחים למצוא את הזמן לאכול נכון, ובעיקר בריא. כדי שלא תמצאו את עצמכם מנשנשים חטיפים משמינים ומיותרים, הביאו אתכם סנדוויץ' של בריאות מהבית או קנו אחד כזה בחוץ. עשו לעצמכם מנהג קבוע ובכל יום, לפני שעות הצהריים, קחו הפסקה קצרה ואכלו את הסנדוויץ' שלכם. לאחר הסנדוויץ' תוכלו לשתות קפה באלאנס, התורם  לתחושת שובע.
  3. צאו לאוויר הפתוח מדי פעם – רבים מאתנו מבלים את שעות היום במשרדים סגורים וכמעט אינם רואים את אור השמש. מומלץ לקחת הפסקה קצרה, וגם אם מדובר בעשר דקות בלבד, ולצאת החוצה, אל האוויר הפתוח. לנשום אוויר צח, לשבת בשמש קצת ולהתאוורר. זוהי דרך מצוינת לפסק זמן ולכמה דקות של שקט ושלווה, ובמיוחד כשיום העבודה שלכם לחוץ ועמוס מאד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *