מלונות בוטיק – חמשת המומלצים

אם אתם רוצים להעניק לעצמכם את החופשה המושלמת מלון בוטיק הוא בדיוק המקום שבו אתם רוצים לשהות במהלך החופשה. במקרים רבים מלון הבוטיק מהווה את המוקד המרכזי של החופשה והמיקום נבחר בגלל המלון ולא להפך, ככה זה כשמקבלים אירוח מהמעלה הראשונה.

המושג מלון בוטיק נשמע יותר ויותר בשנים האחרונות וזאת לאור העובדה שאנשים מתחילים להעדיף את החופשות שלהם אינטימיות, איכותיות ומפנקות יותר. למרות שבעשורים האחרונים האטרקציה המרכזית הייתה מלונות גדולים עם אלפי אורחים והמון מהומה בשנים האחרונות המגמה היא בדיוק לכיוון ההפוך.

כעת מה שחשוב לאנשים היא האינטימיות, הרמה הגבוהה של השירות וכל הפרטים הקטנים. ממש כמו בחיים, על אחת כמה וכמה בחופשות שלנו אנחנו לא מוכנים יותר להתפשר על פחות ממצויין.

נופש בישראל

מדינת ישראל ידועה בזכות רמת האירוח ושירותי התיירות המפותחים שלה. האוכל אצלינו מצוין, השירות טוב ויש המון מה לראות. ובכל אשר נוגע לרמת בתי המלון עצמם, אם עד לפני כמה שנים היה אולי מקום לביקורת, הרי שכיום במדינה יש בתי מלון ברמה שלא תבייש את הטובים בעולם. בין האחראיים הבולטים לכך אלה הם מלונות הבוטיק שמציגים סטנדרט חדש לחלוטין לא רק של שירות אלא גם של מצב בית המלון עצמו. מלון בוטיק הוא מבנה מדוגם, חדש לחלוטין ולכל היותר מצוי בתוך בניין שעבר שימור או שחזור, מאובזר בציוד החדש והמתקדם ביותר בשוק ובדרך כלל ניתן יהיה למצוא מבחר של יצירות אמנות יוקרתיות בלובי, במסדרונות ובחדרים עצמם.

בין המלונות המובילים בארץ ניתן למצוא חמישה בולטים במיוחד.

מלון וורסנו אשר ממוקם בנווה צדק ומעניק הזדמנות מפנקת, אינטימית ויוקרתית במיוחד לבלות בפינה השווה ביותר של העיר המגניבה ביותר בארץ. אם אתם רוצים להנות מחופשה מפנקת בתל אביב, לשהות מול הים ולהיות במרכז העניינים של כל מה שמתרחש בעיר לאורך שעות היום, הערב והלילה מלון וורסנו הוא בדיוק המקום עבורכם להיות בו.

מלון כרמים בירושלים מציע חופשה מול העיר העתיקה במבנה ברוח התקופה. אם אתם רוצים לנפוש בעיר הקודש ולהנות מעיצוב מדליק במיוחד של המקום שבו אתם נמצאים זו בהחלט הולכת להיות חופשה איכותית.

ממש בכניסה למכתש רמון תוכלו למצוא את מלון בראשית שנחצב בתוך ההר. החיתוכים המיוחדים שנוצרו בין הבריכות לנוף המדברי מעניקים למלון מראה ייחודי. נוף המכתש שנשקף מהמלון לצד האיילים שמסתובבים באיזור ולעיתים אף קופצים לבקר על יד הבריכות מעניקים לחופשה הילה מיוחדת במינה.

יערות הכרמל הוא אחד ממלונות הבוטיק הותיקים ביותר בישראל, אם כי הגדרה זו מעט גבולית משום שבפועל מדובר על מלון ספא המוקף ירוק ויער והאווירה במלון רוחנית כמעט.

מלון בוטיק נוסף הוא מלון אגמים באילת שגם הוא מציג חופשה מפנקת בעיר הנופש של ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *